50 års resa
lördag 6 juli 2019 - Kisa, Östergötlands län, Sverige

Först höll vi på att inte få lyfta för att det blåste storm och Schipol hade minskat flygtrafiken med 30 plan per timme.Vi kom iväg och det var viss turbulens pga stormarna. Amsterdam visade inte upp sig från sin fina sida med tanke på regn och rusk. Men det var inte riktigt säsong när

Harrods, Primark och Notting Hill
lördag 7 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Idag inleddes dagen med en promenad till Primark. Efter det blev det öl på Sussex Arms. Innan fotbollen gick vi till Harrods för att handla Julkulan😀 Sedan satt vi utanför en restaurang full med svenska supportrar innan vi gav upp och gick till hotellet för att titta färdigt. Som ni

Hyde Park, Camden, Regent's Park o bröllopsdag
måndag 9 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

vi började med en promenad i Hyde Park som vi brukar. På morgonen är det tydligen ok att hoppa i o simma i vattnet som är där😱Undrar hur mycket man måste duscha sen för att bli ren😂. Efter promenaden åkte vi till Camden för Martin skulle handla på Monkeys Emporium som skulle öppna

Whitechapel, Tower of London, Regent's Park
söndag 8 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Idag har vi promenerat en hel del igen 😀Till Whitechapel åkte vi tunnelbana för att gå i Jack the Rippers fotspår. Efter att ha tittat på GW S dokumentär trodde vi att vi visste vart vi skulle. Men då de ej är utmärkt får man gissa lite😜. Eftersom vi va nära Tower Hill gick vi ner

HMV, Victoria Secrets, Camden, Fulham och Olympia
fredag 6 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Idag har vi gått en himla massa😀. Tanken va Primark men dit kom vi inte😂. Först blev det HMV Martins favvoaffär sen min Victoria Secrets. Efter det gick vi längs kanalen ända till Camden Town👌. Svettigt värre men riktigt  fint. Väl där fick det bli en kall öl o lite mat. Vi

Första dagen
torsdag 5 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Resan har gått smidigt. Ett varmt välkomnande av Mithra och London😀. Blev igenkänd på Sussex Arms av en stammis😱😂. Handlat på Primarkt nu en lite paus på hotellet innan vidare utgång.

Hemgång
fredag 14 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Ligger i sängen o väntar på att få äta frukost efter den blir det en sista sväng i Parken. Tittar på tv o ser att det varit syraattacker på olika ställen... Hua!Packa sen drar vi oss mot Liverpool Street o kollar marknaden innan vi drar oss till Stansted för hemresan. Skönt att ta det

Brittish Library
onsdag 12 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Dagen började med promenad i Hyde Park. Andungar som kom o ville ha nått o äta, ekorrar som sprang hejvilt o sist två lastbilar med Polishästar"Snacka om att de är coola! Mycket utrustning som ska på innan de kan komma iväg. Efter promenaden blev det kaffe på rummet sen vidare med buss

Harry Potter
tisdag 11 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Idag fick vi hoppa över frukosten o bege oss till Victoria station för vidare färd till Warner Studio!!Familjen tjock förstörde ordningen lite då de tog upp en plats för mycket med sin "lilla tvååring"...Annars var det mycket trevligt även denna gång! Hoppade av vid Marble Arch för en

Victoria station
måndag 10 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Idag var vi först på Primark sen gick vi o tittade var Harry Potter bussen skulle gå ifrån.... Efter mycket letande hittade vi en röd buss?!  Ja ja det får väl duga!sen hem till hotellet för rumsbyte sen till Parken för picnic där vi fick sällskap av ekorrarna! Mysigt värre...sen åkte

meloneras

Fira bröllopsdagen. Dricka vin i parken. Promenader. Julkula

Bröllopsdag igen...

Bröllopsdag igen...

9 juli 2017 - 14 juli 2017

Fira bröllopsdag och kolla Olympia och Harry Potter såklart!

London med kusiner!!

London med kusiner!!

14 september 2016 - 17 september 2016

Kompisresa

Maspalomas

Maspalomas

18 januari 2016 - 25 januari 2016

avkoppling

jahopp blev visst en vända till=)

jahopp blev visst en vända till=)

23 september 2015 - 26 september 2015

Åka till London med syskonen

Tio års jubileum

Tio års jubileum

8 juli 2015 - 11 juli 2015

Firar tio år som gifta i London istället för Ullared????

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Martin O Anki uppdaterar sin resa