Mitt namn är Nino.. För alla som känner mig så behöver jag inte sikriva mer.
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Kungälv, Västra Götalands län, Sverige
Dag 1 - Göteborg
tisdag 27 december 2011 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Självaste rese dagen.

Dag 1
fredag 5 juni 2009 - Thessaloníki, Makedonia Thraki, Grekland

I dag var det dagen då jag skulle få andas in den "friska" luften i från Thessaloniki, med andra ord så var det mitt första besök i Grekland. 03.30 Med ca: en halvtimmas sömn slänger jag mig in i duschen och får med mig matsäck och en kaffe "i min termos-mugg" som mor

Dag 4: hem resan
måndag 30 mars 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Vann min sj- biljett på traderas auktion 205 kr blev denna resa tillbaka till heliga gbg.. just nu är kl: ca 15.oo och vi skall ta oss till stan jag och Nuri. Janne han jobbar så han kommer in till stan direkt efter jobbet så vi alla kan ta en fika innan resan till gbg bär av. Jaha då

Dag 3 Dagen efter
söndag 29 mars 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

I dag fick man fan inte gjort något alls typ mer en det gamla vanliga man gör dagen efter.. kollar film och jäser. :P Fast i stället för det klassiska pizza maten blev det makaroner med köttbullar.. Himla gott var det. :P jag krydda med Chili och någon peppar mix. Det blev tydligen för

Dag 2: Techno State Explosion 2
söndag 29 mars 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

I dag skulle jag sova ut hade jag tänkt men.. jag vaknade runt 11 och kunde inte somna om. Irriterad ligger jag i soffan och vrider mig. Irriterad för att jag ej kunde somna om samt en djävligt go träningsverk över lår o slinkor från Laser-Doom dagen innan. Då låg jag där och tänkte på

Rese dagen
fredag 27 mars 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

I dag var det dags att åka till Stockholm. Resan gick relativt fort då jag hade en trevlig tant som satt bredvid mig. Väl framme i Stockholm möter Nuri och Mummel Trollet upp mig, så vi traskade runt lite och jag fick se gamla stan som jag inte sätt sen typ -96. :P I gamla stan drog vi in

Hottellets första dag..
tisdag 19 augusti 2008 - Madrid, Spanien

I dag har jag gåt runt i centrala Madrid där vårat hotell ligger. Har hittat en hyfsatt billig o fin svart skjorta med något kristet tryck på ryggen "er ut som den heliga Maria" eller så. Hur som hälst den kosta bara 9,något så det blir under hundra spen. Fick även köpt 6 nya strumpor

Den besta festivaldagen..!
söndag 17 augusti 2008 - Castelo Branco, Idanha a Nova, Portugal

Hallå där.. Idag var det den sista dagen på festivalen och den besta..! Hadde inte sovit myckett dagen innan, men de hindrade inte mig. Jag skulle festa in i det sista. Så efter lite sömn blev det lite badande. Simma nästan hela vägentill Anti Boom. Med mindre än halva vägen kvar så kom

Dag 4: Dagen vi åker till festivalen
måndag 11 augusti 2008 - Madrid, Spanien

På morgonen hade vi förtvivlade som vi var försovit oss till flygplattsen där våran buss till festivalen skulle avgå. Vi skynda oss med att packa så got det gick. Tog en taxi fån hotellet så att vi var framme runt kl: 11.00 - 12.00 tiden på flygplattsen. Efter att ha letat ett bra tag

Dag 3: Söndagen
söndag 10 augusti 2008 - Madrid, Spanien

I dag tog vi Metro till centrum och promenerade ett tag. Till bla: en fin park med en go utsikt. Efter ett besök på ett Internet café, där vi kolla upp var en marknad låg beslöt vi att vi skulle gå dit. Men efter ett tag insåg vi att vi att vi hade läst kartan fel, så vi tog en taxi som

Thailand

Thailand

27 december 2011 - 26 januari 2012

Den långa resan til Thailand med Carla, Janne och Nuri.

boom festival 2010

boom festival 2010

15 augusti 2010 - 5 september 2010

Denna semester tar vi oss först till Barcelona två nätter för att sedan ta oss till Lissabon. Där i från skall vi ta buss till en festival som heter Boom Festival. Efter festivalen skall vi ta oss till Malaga för att semestra det sista 5 dagarna.

THESSALONIKI - Grekland

THESSALONIKI - Grekland

1 juni 2009 - 15 juni 2009

En resa till Grekland med både kultur upplevelse, sol och bad.

Techno State Explosion 2

Techno State Explosion 2

27 mars 2009 - 30 mars 2009

Stockholms resa för att se [b]Astrix [/b]och [b]Neelix[/b] spela live.

Skidresa v2. -09

Skidresa v2. -09

4 januari 2009 - 11 januari 2009

Då var det dagas för den klassiska resan v.2 till Sälen/Hundfjället med farsan och familj.

Hundfjället / Sälen - 2008

Hundfjället / Sälen - 2008

6 januari 2008 - 13 januari 2008

En underbar familjeresa till Sälen..

Weekend @ Malmö, Köpenhamn, Trelleborg

Weekend @ Malmö, Köpenhamn, Trelleborg

27 juni 2008 - 29 juni 2008

En o-planerad resa som vi kom på ca 1 timme innan tågets avgång.

Familje resa till Sälen 2006

Familje resa till Sälen 2006

8 januari 2006 - 15 januari 2006

En resa med familjen från pappas sida OCH MED FLICKVENNEN + FÖRELDRAR

All include med Tina - Bulgarien 2007

All include med Tina - Bulgarien 2007

5 juni 2007 - 19 juni 2007

Romantisk resa med min flickvän Tina.

Boom Festival 06 Portugal

Boom Festival 06 Portugal

3 augusti 2006 - 10 augusti 2006

En grym festival Vi hadde riktigt kul.. Här kan ni kolla lite bilder: [link url=http://snnino.spaces.live.com/photos/cns!AE3791B2E3064FD!451/?startingImageIndex=0&commentsExpand=0&addCommentExpand=0&addCommentFocus=0&pauseSlideshow=0]snnino.spaces.live.com/photos/...[/link]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Nino uppdaterar sin resa