Har den finaste Pojken, och turen att ha en hel familj som stödjer mig och älskar mig fast jag hittar på nya dumheter i nya delar av världen. spread the love lixom. :D
hemstad Sorsele, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Arvidsjaur, Norrbottens län, Sverige
Fuerte för mitt eget minne
tisdag 7 maj 2013 - Arvidsjaur, Norrbottens län, Sverige

Hej :) Hela semestern började ju hemskt med att flyget till stockholm vart försenat 6timmar! och det ledde ju självklart till att vi missade det anknytande flyget ut från Arlanda :/ Vi rullade med svängarna, och checkade in på clarion på arlanda för 900.-/person. Hahaha, men det var ju

Uppdatering för eget minne..
söndag 11 juli 2010 - Arvidsjaur, Norrbottens län, Sverige

Mycket riktigt åkte vi färja till PhiPhi öarna, och det gick helt okej för min annars lite sjösjuka mage. vi stannade på PhiPhi i två nätter, i en liten bungalow med en vattenslang till dusch. Första dagen gled vi runt och kände stämningen, blev lite förvånade att det var sämre

Sista natten i Karon
tisdag 20 april 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Som ni ser är det sista natten i Karon inatt. Imorgon 7.15 am kommer bussen och hämtar oss för att köra oss till Phuket town. Två timmar med färja, så ska vi vara på PhiPhi-öarna! :) Haft en jättehärlig tid i Karon, men känns ganska skönt att komma till något nytt nu! Vi vet tyvärr

Sugar Palm Resort
fredag 16 april 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej allihopa. Passar på att skriva ett första inlägg nu när vi har internet i rummet. Flyget hit gick jättebra! Längan mellan Stockholm och Doha var ganska seg, såg lite film och mös, De 14 timmarna på flygplatsen i Doha vad Ännu segare. :) åt lite mat och flummade runt. Fanns tur som

Glad Påsk
torsdag 9 april 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Hejhej.. Måste ta lite tid att tacka för alla söta, värmande, fluffiga och goda påskhälsningar som droppat in senaste veckan. Har inte skickat nåra kort själv, men vi tänker på er, hoppas ni vet det. Började jobba med Cirque igår också. :) Eller Joel började jobba igår, jag hade en

Formula One
fredag 3 april 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Hej Sverige. Joel är på jobb, så jag tar mig lite tid att städa upp i lilla lägenheten, och prata lite med er. :) Tack så övermycket för alla födelsedags-lyckoönskningar. Fick en jättefin kamera av Joel, så jag kunde ta lite bilder på F1 bilarna. Fick middag serverad i sängen (vi

Top Gear
måndag 23 mars 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Såå.. dags för en liten uppdatering igen! :D Har kanske inte hänt så mycket sedan sist, vi har båda gått igenom en inte allt för rolig förkylning, men vi lever vidare här i Melbourne. Innan Erik (Joels fd klasskompis) drog vidare mot Sydamerika umgicks vi lite hemma hos Nicole, sett

HardRock
måndag 2 mars 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Gomorron Sverige Det var ett tag sen vi skrev nu så kanske dags att uppdatera er lite. Det rullar på för oss här nere, inget jobb för tillfället men det ser ganska ljust ut iaf. Susanna har fått jobb på Formel 1 som kommer att hållas i Melbourne 26-29 mars, ”bara” 4 dagar men det

Jailbird Joey
onsdag 11 februari 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Vet inte hur mycket ni har hört på nyheterna redan, så uppdaterar lite härifrån. Staten Victoria har drabbats hårt av skogsbränder som började i lördags när vi hade 48C. Den totala värmen och med hjälp av en ”fire bug” som tände eld, var Victorias genom tidernas största

Sizzling Melbourne
fredag 30 januari 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Hallu från hettan. Ett litet täcken på liv från andra sidan jorden. Har skaffat internet till lägenheten, så lite lättare att hålla kontakten än när vi var tvungna gå till McD. Har köpt hem köttbullar och mos från IKEA också, så behöver inte Donken alls längre. Jag har fått

Croatia

Croatia

10 maj 2014 - 25 maj 2014

Två veckor i värmen efter en kall vinter kan nog göra gott!

NYC

NYC

10 juli 2013 - 17 juli 2013

Dut Dut, Sommarsemester till New York med Pontus, Jerry, Evelina och Lovisa.

Första försöket

Första försöket

14 januari 2013 - 21 januari 2013

mysresa med killen till kanarieöarna för att suga i sig lite sol, efter en sollös sommar.

Gay Ranger Deux

Gay Ranger Deux

25 juli 2013 - 28 juli 2013

Tar med karl å systern och tar en riktig road trip tillbaka till det vackra Geiranger!

munich

5 oktober 2010 - 14 oktober 2010

ThighLand

ThighLand

14 april 2010 - 5 maj 2010

20 dagars semester till Thailand har Joel och Susanna precis skaffat sig. Landar i Bangkok, börjar väl i Phuket en vecka och sen någon romantisk ö med vit strand.. Koh samui eller något liknande. :D [b]Puss[/b]

-Gay Ranger-

-Gay Ranger-

1 juni 2008 - 20 juli 2008

Sommarjobb i Norge ger tydligen väldigt bra betalt. :J mer pengar till Aussie! Me like! Helt underbar natur och bland de trevligaste arbetsgivare jag nånsin haft! Kolla in www.geiranger.no så förstår du. ;)

Aussie-Aussie-Aussie, oi-oi-oi

Aussie-Aussie-Aussie, oi-oi-oi

23 september 2008 - 13 juli 2009

En nu väldigt pågående resa till australien med Susanna, Joel, och Johan. så laddad så jag mår illa. Började som turister "All over the place!" (vilket ni kan läsa om i dagboken förstås) Efter en månad i Cairns, en biltur ner för kusten till Brisbane, och en månad där, delade vi på oss och fortsätter på egen hand. Får se vad Framtiden håller för oss, kanske en liten återförening, eller galna upptäcksfärder på egen trevande hand. Som ni ser i infon ovanför har vi hållt på i snart 8 månader och vad vi än hittar på fortsätter vi håll er uppdaterade!

Planerad Spontanitet

Planerad Spontanitet

4 november 2007 - 11 november 2007

Första Riktiga semestern någonsin.. Dags för lite Sol, Bad och Dricka.. XD

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Susanna uppdaterar sin resa