Marocko

Gibraltar
fredag 22 november 2013 - Gibraltar, Gibraltar

Den senaste tiden!
fredag 22 november 2013 - Fuengirola, Andalusien, Spanien

Det var länge sedan sist jag la upp något och mycket har hänt sedan dess. Vädret har gått från varmt till piss kallt, mamma har varit här, fåk och lollo har varit här och nu senast mormor och morfar! Svårt att summera allt men lägger upp lite bilder. Ska försöka att lägga upp bilder

Ferian
lördag 12 oktober 2013 - Fuengirola, Andalusien, Spanien

Nu börjar den långa festen leda mot sitt slut! Jag har tyvärr inte kunnat tagit så mycket bilder på ferian då jag lämnade mobilen hemma dem flesta kvällarna. Men Ferian är mycket hästar, mat, traditionella klänningar och dans!

Ronda
lördag 5 oktober 2013 - Ronda, Andalusien, Spanien

Idag var årets första skolresa. Den bar av mot Ronda en gammal fin typisk spansk stad i bergen. Vi besökte en tjurfäktningsarena, kollade på gamla vackra broar och bara njöt av den vackra staden! Som vanligt låter jag bilderna tala för sig själva!

En vecka till Ferian!
söndag 29 september 2013 - Fuengirola, Andalusien, Spanien

Idag var vi på "en vecka till ferian fest". Vad ferian är för något är lite oklart men ferian är marknadsplatsen i stan och om en vecka är det en stor högtidsfest på ferian som också heter ferian. Det var i alla fall väldigt roligt idag! Folk åt och drack med sina kompisar och många

Paintball!
söndag 29 september 2013 - Fuengirola, Andalusien, Spanien

Aktivitetsdagen med skolan, paintball i bergen!

Dykkurs!
onsdag 25 september 2013 - Fuengirola, Andalusien, Spanien

Jag är lite seg med att uppdatera här men nu har jag i alla fall tagit dykcert! Vi började första helgen med teori följt av många timmar i en pool. Helg 2 så körde vi 2 dyk på stranden på lördagen och 2 dyk på 18m på söndagen. Det var riktigt kul och jag taggar redan för att gå

Mitt första inlägg!
måndag 16 september 2013 - Fuengirola, Andalusien, Spanien

Hej, Bara för att komma igång lite så lägger jag nu upp blandade bilder på lite av det jag gjort dem snart 3 veckorna jag har varit här. Mest bilder med familjen, stranden och allmänt häng här i Fuengirola. Snart kommer nya uppdateringar!

Utbytesår i Spanien

Utbytesår i Spanien

29 augusti 2013 - 20 juni 2014

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sofie uppdaterar sin resa