Hej! Jag är en 26 årig norrläning som kommer från Ösd, men bor för tillfället i Barcelona /Therese
hemstad Östersund, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Split, Split-Dalmatiens län, Kroatien
Forsta och sista gangen!
måndag 11 december 2006 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Ja det ar val dags att ta oskulden pa detta med nuda nar vi anda haller pa! Forsta inlagget jag skriver har och sakert ocksa det anda! I torsdags kareoke, drutta hem med taxi kl 5 pa morgonen, haha dte va inte godis i huvet nar man klev upp kl 7 pa fredagen och fattade inte va fan det va som pep.

St Julians Malta

St Julians Malta

10 april 2011 - 1 augusti 2011

Slappa, plugga, jobba!? Ja vem vet? =) Kul ska jag ha det i alla fall! Om någon är sugen på att ha roligt ihop, hör av er! =)

Bryssel!!

Bryssel!!

24 augusti 2007 - 10 januari 2009

Har flyttat till Bryssel for att jobba och ha skoj, bodde har som au pair forra aret och vill nu prova pa att hitta vardagen har med riktigt jobb och egen lagenhet! Ar har pa obestamd tid men var tvungen att klicka i nagot...

Bryssel

Bryssel

3 januari 2006 - 14 januari 2007

Är i Bryssel som au pair, har det riktitg skoj men mina nuvarande vänner åker nu hem så alla som kommer till bryssel efter sommaren, hör av er! Bryssel är grymt![b][/b][i][/i]

Cypern

Cypern

27 augusti 2004 - 4 september 2004

Ännu en otrolig resa med min syster! Mycket fest, sol och bad. Ungefär det man hinner med på en veckas charter!

Rhodos

Rhodos

14 augusti 2000 - 22 augusti 2000

Min första resa utan förälder! jag och min syster på en otrolig resa inte bara för att det va ett annat land utan även en otrolig resa för vår relation!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Therese uppdaterar sin resa