bali
torsdag 9 mars 2006 - Bali, Indonesien

da var det dags for mitt sista dagboksinlagg... jag har ju bara drygt tva veckor kvar till jag aker hem nu. nu ar vi pa bali. Borjade med att aka upp till lovina dar vi snart kom pa att det var helt ode, knappt en enda turist! efter det vidare till bergsstaden ubud, dar det inte blev sa mycket mer

phi phi
tisdag 21 februari 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

lever livet pa phi phi just nu, sol, bad och en ol emellanat... det ar val ungefar sa vi har det, behover nog inte forklara mycket mer... ska lagga in lite bilder framat kvallen idag... ha de fint

vietnam till thailand
tisdag 7 februari 2006 - Bangkok, Thailand

Da var man ater igen i bangkok, har precis varit ivag och shoppat lite t shirtar. akte fran nha trang och stannade ett par dagar i saigon, efter det var det snabbaste mojliga vag tillbaka till thailand genom kambodja. Pa vagen han vi med ett besok pa killing fields i pnomh penh. Vantar pa mitt

Bilder...
måndag 23 januari 2006 - Nha Trang, Khanh Hoa, Vietnam

lite daligt vader har idag sa det passar bra att ha gratis internet pa hotellet... har kommer det lite fler bilder

nha trang
torsdag 19 januari 2006 - Nha Trang, Khanh Hoa, Vietnam

efter manga manga timmar i buss (38 timmar) ar vi antligen i vietnam och nha trang. kambodja ar ett valdigt speciellt land. alla forsoker verkligen luras och gor allt for pengar... Vi tog ia en endagstur till angkor wat, riktigt tufft att ha sett det, allt var riktigt pampigt och valdigt stort. vi

bangkok
måndag 9 januari 2006 - Bangkok, Thailand

Da var man i bangkok igen... skulle ju mott dem andra 2 pa koh chang men med tanke pa att det var manga som var magsjuka pa on bestamde jag mig for att aka med carro hit... har efter 3 dagars tjatande fatt rum pa D&D igen. Koh chang var verkligen kanon, valdigt fina strander, god mat, mycket

bilder
tisdag 27 december 2005 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

har kommer det lite nya bilder fran bla ko chang... lite kort sa ni vet var ni hittar mig sen ( korben & carlson ) gott nytt ar!!!

God jul
lördag 24 december 2005 - Bangkok, Thailand

japp da var det jul da, ingen direkt julstammning har nere... Bor pa ett stalle som heter D & D inn pa khao san road i Bangkok nu, pool pa taket och lite battre standard an man ar van vid ;) sen jag skrev sist har vi hunnit med en hel del saker och platser, efter khao lak akte vi till koh phangan

khao lak
fredag 9 december 2005 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Nu har vi rest runt lite i thailand ett par veckor, borjade i aonang vidare till phi phi som passade oss battre... bara backpackers och enheldel att gora, lite val dyrt bara. men det beror pa att halften av allt boende forstordes i tsunamin. efter en vecka pa phi phi tog vi baten till koh lanta

Phi Phi
tisdag 29 november 2005 - Ao Nang, Krabi, Thailand

ar pa koh Phi Phi nu, riktigt trevlig o.... vardret ar sadar, men det kanns som att det ar pa vag att vanda nu. har haft soligt vader idag, och hyffsat ett par dagar innan. stannar har ett par dagar sen blir det vidare till koh lanta. skont att man inte ar pa ost sidan dar det ar oversvamningar och

amerika

amerika

14 september 2011 - 4 oktober 2011

Asien/Australien/Nya Zeeland

Asien/Australien/Nya Zeeland

25 oktober 2005 - 27 mars 2006

Malaysia - Thailand - Kambodja - Vietnam - Indonesien - Australien - Nya Zeeland - Malaysia

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Simon uppdaterar sin resa