Jag vill RESA! Se så mycket jag kan av alla ställen som finns, träffa så mycket folk som jag kan, uppleva så mycket som det går.
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
framme!
torsdag 8 juli 2010 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Hejsan allihopa. Inte orkar jag skriva pa tva sidor heller, med sa langsamt internet! kolla in bloggen (det finns bilder med!) puss och kram

Hemma.
måndag 14 december 2009 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Nu är jag hemma. Konstig kansla att flyga over halva jordklotet och sen vara tillbaka dar man startade som om att ingenting har hant. Ja ja, snart jul da...

barnhem!
onsdag 2 december 2009 - Bali, Indonesien

Vi tankte att det inte skulle ta allt for lang tid att hitta det har barhemmet. Lite langre tid an vad vi hade raknat med tog det anda, Vi fragade oss fram genom en stad kandes det som. Fast det var helt okej eftersom jag fick en ordentlig rundtur som var unik. Alla ville hjalpa till med ett rad

Varmt!
söndag 29 november 2009 - Bali, Indonesien

Jaha, nu har det flesta akt harifran kanns det som, Mette har rymt stan ett tag och mina vanner frean norrkoping som jag lyckades locka hit har akt hem med. Da var det jag och balineserna kvar da. Dagarna ar ratt sa lugna. Vi aker runt lite till nya platser, det verkar alltid finnas nya stallen.

Sapi!!
fredag 13 november 2009 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Helt otrolig o! Micalea och jag hamtade upp killarna igar pa flygplatsen, sa nu ar vi fyra svenskar som traskar runt har. Vi akte till on sapi idag. En sagolikt vacker o, kandes som att vi var pa robinsson. Kameran har gatt varm hela dagen. Och vi har fatt farg allihop. Och pa fragan hur jag

Djungelaventyr!!!
onsdag 11 november 2009 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Nasapor, vanliga apor, orangutanger, stora odlor, myggor myggor myggor, Vackra faglar, coola faglar, ornar, elefant bajs, STORA grisar... Mycket kan man se nar man gar i djungeln! Tydligen sa overlever man till och med om man rakar ga over krokodilens bo pa nattetid med?!

Ner i vattnet!
söndag 8 november 2009 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Efter ett par dagar i bangkok och pa flyg sa var det vaaldigt skont att fa bada idag! Snorklat lite grann, och skallt pa tva maneter som stack mig. Tur bara att dom var sa sma sa att micalea inte behovde kissa pa mig! Ikvalll sa har vi planer pa att besaka nattmarknaden. Vi har hittat ett helt

bangkok
onsdag 4 november 2009 - Bangkok, Thailand

Idag gick jag upp tidigt, checkade ut fran mitt "hem", sen begav jag mig till mette o alex for att kaka friterad banan och te till frukost innan jag begav mig till flygplatsen. Har i bangkok motte jag frugan, tank att vi hittade varandra i stora bangkok! Vi kom hit ganska sa snabbt och smidigt,

Tar det lugnt
måndag 26 oktober 2009 - Bali, Indonesien

Nu kanns det precis som vanligt igen. Tar det fortfarande ratt sa lugnt, an sa lange har vi bara pratat om utflykterna vi vill gora. Vi har hangt pa stranden och jag har forsokt pressa for att fa lite farg, trots att jag inte kan ligga still sa lange. Men alla tycker att det ar sa konstigt att

tillbaka
onsdag 21 oktober 2009 - Bali, Indonesien

Nu ar jag tillbaka. Vilken jakla flygresa, den gor jag inte om... Tack och lov att star bucks finns overallt. Till slut sa kom jag fram halv tio pa kvallen, och blev uppmott av mette o alex, da var det sa skont att se ett par ansikten man kande igen. det kanns sa konstigt att vara tillbaka,

Ännu en resa...

Ännu en resa...

30 juni 2010 - 2 december 2010

Nu packar jag väskan och reser en sväng till. Denna gång börjar det lite annorlunda, en ny resepartner: Bästa Lovisa Torstensson! Och vi börjar två månader med vårat projekt God Vilja (godvilja.blogg.se)... Kan hända att vi skriver mera där. Sen får vi se om jag vågar sätta mig på flyget själv, med än så länge oplanerad destination. Sista biten på resan kommer spenderas med pappsen som ska hälsa på! Få se vad som kan planeras för honom. Bungyjump finns med i tankarna =) Det här kommer bli en längre resa, 5 månader. Men det kommer säkert gå väldigt fort. Förhoppningsvis kommer jag också hem med samma kamera som jag åker med denna gång.

tillbaka till bali...

tillbaka till bali...

19 oktober 2009 - 7 december 2009

Jag blev kär i bali och det mesta som har med bali att göra. Så det här är början på en mycket längre resa som jag inte riktigt vart vart den går...!

Runt om i asien.

Runt om i asien.

21 januari 2009 - 28 april 2009

Jag å Mette far iväg igen. Jag ska försöka vara lite flitigare med att skriva den här gången (många var det som gnällde sist). Men om jag inte skriver så är det förmodligen för att det finns bättre å göra vilket är ett plus! Vi har inte bestämt så mycket i förväg utan tar det som det kommer så gått som det går. Det ska bli ett härligt och efterlängtat avbrott i det vanliga livet. Den här resan ska vi försöka hoppa bungejump (om vi inte ballar ur). Snorkla å dyka, shoppa massor åka lite mer på utflykter tror jag nog. Ja, mer får ni väl veta när/om jag skriver när vi kommit iväg.

europa

europa

15 juni 2006 - 14 juli 2006

en tripp i europa...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Stina uppdaterar sin resa