Jag vill RESA! Se så mycket jag kan av alla ställen som finns, träffa så mycket folk som jag kan, uppleva så mycket som det går.
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Tillbaka i bali.
tisdag 31 mars 2009 - Bali, Indonesien

Nu har vi sett till sa att vi har ca tre veckor till i bali! Det kandes bra a komma tillbaka till ett stalle dar men kanner igen sig. Stranden gatorna bungejump tornet manniskor... Igar gjorde vi en utflykt till lovina. Sa imorse kl 6 sa akte vi ut med en liten bat, tittade pa den rosa

fixat bilder!
söndag 8 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Ja, nu har jag fixat bilder. I och for sig sa har vi inte haft sa mkt att gora idag sa det var helt okej. Men ush vad trakigt. Sa nu hoppas jag att alla ar nojda med bilderna. Sorry moster men vi vagade inte riktigt fota "he/she'n". Mamma; titta inte for mkt pa bungejump bilden jag vet att du blir

BUNGYJUMP!
måndag 2 mars 2009 - Bali, Indonesien

Bungyjump, 60 meter!!!!

Bali!
söndag 1 mars 2009 - Bali, Indonesien

Nu har vi vart pa Bali ett tag. Vi trivs jattebra, hit vill jag aka tillbaka nagon gang. Vi hade jattetur med vadret. det kom en regnskur de tva forsta dagarna, och nu sa ar regnperioden slut. Varmt! Vi borjade med en heldagstur, sag en massa haftiga saker. Monkie forest, vulkanen, Gick i

fotomodeller?

Vi har tagit oss till port dickson, lite lugnare an huvudstaden. Vi har en jattefin strand for oss sjalva, forutom pa lordag och sondag for da ar alla andra manniskor har. Sa igar ropade folk efter oss hela tiden, dom tog kort pa oss hela dagen och ville fa kontakt. Ganska sa irriterande efter tva

stort stort stort...

Nu har vi tagit oss till KL. Sa jakla stort det ar! Enorma bygnader overallt, man kanner sig som en myra som springer runt. Nar vi kom igar sa kom ovadret, svart himmel och blixtar, taxichaufforen sade att det var monsun vadret som kom, att det skulle halla i sig nu, men vi har haft fint hela

269...
onsdag 11 februari 2009 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Vi tog en tripp till tigertemplet idag. Det var inte riktigt vad vi trodde. Inga tigrar liksom, men Apor! Det var som ett stort omrade med tempel, buddha statyer, APOR, och munkar och nunnor som man inte skulle stirra pa. Bara darfor kanns det som att vi stirrade pa alla. Sen fanns det en trappa

djungelpromenad i flip flop
torsdag 5 februari 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Vi kom till koh lanta igar. Kandes oss lite stransatta nar vi kom till vart boende, det ar pa landet kan man saga, helt ode. Men det ar ratt sa skont, sa har lugnt kommer det nog inte vara igen pa resan, kanns som at det bara ar vi som bor hos den raraste familjen. Var pa aventyr idag, vi red,akte

Haj!
tisdag 3 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Det blev ingen cliff jumping, hlet plotsligt var det solnedgang och da akte vi hem... det kanske inte gor ngt. Daremot pa forsta stallet som vi hoppade i och snorklade pa ropade killen ut att det fans haj pa! jag har svart att satta haj och ofarlig i samma mening. Men vi hoppade i anda. Nar de

cliff jumping!
söndag 1 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Jaha. Vi skulle bar boka en bat tur for att aka runt pa oaorna lite, se dar dom spelade in the beach, the monkey beach. Men med i planerna blev tydligen att vi ska med pa cliff jumping! Fa se hur det gar, ar det valdigt hogt sa haller jag i kameran medan mette hoppar... Jag som aldrig blir sjuk,

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Stina uppdaterar sin resa