Tiden gar alldeles for fort nar man har roligt!
tisdag 30 juni 2009 - Bangkok, Thailand

Hej pa er darhemma! Nu har vi hamnat i Bangkok efter nastan 3 (!) underbara veckor pa Koh Tao. Den sista tiden flot tiden pa nastan lite for fort och det blev en mycket rolig och minnesvard tid vi fick pa dar! Vi kom hit till Bangkok i forrgar morse och sen dess har det varit shoppingshopping som

Har kommer bilder!
fredag 22 maj 2009 - Kuala Besut, Terengganu, Malaysia

Hej allihopa! Har kommer annu ett forsok med att ladda upp bilder fran var tid pa Bali och nan bild fran Perhentian Island dar vi nu befinner oss! Allt ar tiptop..hela ganget ar samlat igen och vi solar, badar, dricker milkshakes, dyker (tina,tim och micke far sta for det) och har det hur bra som

Bilder fran tiden i Argentina!
onsdag 11 mars 2009 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hejhej igen! Har kommer lite bilder fran Argentina! Kramar fran Stina!

Stina och Frida + grabbarna gor Buenos Aires!

Hej allihopa!! Tiden rullar pa fort och nu har Jag, frida, tim, micke och jesper spenderat 10 dagar i Argentina. Saaaa mycket har hunnits med pa denna korta tid att man egentligen borde aka hem en vecka for att smalta allt (och aka tillbaka igen saklart!!) Vi anlande fran Rio forra torsdagen och

Stina ar pa plats!!
torsdag 5 februari 2009 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Hej allihopa! Nu sitter jag har pa flygplatsen i Rio sen nagra timmar tillbaka! Om 20 min landra jennie, tina och alex och ska bli saaa kul att se dom! Resan hit gick hur bra som helst, jag at gott, madde gott och sov gott! Har pa flygplatsen har jag lyckats leta upp var jag ska mota tjejerna och

Lugnt och skont..
söndag 13 april 2008 - Korça, Korçë prefektur, Albanien

Hej! Har rullar tiden pa..inte for att den ena dagen blir speciellt olik den andra hehe, vi har insett idag att det borjar bli liiiite langtrakigt i Korca, men det ar mycket som blir roligt nar man maste anvanda fantasain. Men vi lovar att vi kommer hem utvilade som fa. Vi har hunnit traffa Irmas

SOL!
tisdag 8 april 2008 - Korça, Korçë prefektur, Albanien

Hej pa er alla! Antligen har solen kommit till Korca, vi har gatt och frusit konstant hela helgen och allt har (som ni sett pa bilderna) varit gratt och trist. Men igar kom solen och varen! Gor verkligen skillnad pa staden! Igar var vi ute i byar igen och intervjuade, alltid lika roligt. Tog ett

Familjen
söndag 6 april 2008 - Korça, Korçë prefektur, Albanien

Hej! Nu har vi varit här i Korca i några dagar och fått ihop en hel del intervjuer, känns skönt eftersom vi trodde det skulle vara svårare. Men de som är inblandade i projektet har varit väldigt hjälpsamma, de vill inte riktigt alltid hjälpa till, men de gör det i alla fall och det är

" I'm on a a highway to hell.."
fredag 4 april 2008 - Korça, Korçë prefektur, Albanien

Hej! Nu ar vi i Korca, sedan tva dagar tillbaka. Resan hit var inte den mysigaste, forst skulle vi hamtas av Oltien, (en kille som jobbar som assistent at ansvarig for projektet) pa tisdagkvall, detta andrades sedan till ons kl 11, vilket sedan andrades till kl, 16 vilket sedan resulterade i att

Framme!
tisdag 1 april 2008 - Tirana, Tirana County, Albanien

Hej på er allihopa! Igår kom vi säkert fram till Tirana vid middagstid efter en lååång dag. Den började då alarmklockan ringde 03.30 i Emmas brors lägenhet i Stockholm, då var vi pigga och glada (inte). Väl på flygplatsen i Tirana blev vi mötta av en taxichaufför som hade en skylt

Drömresan 08/09

Drömresan 08/09

14 december 2008 - 2 juli 2009

Nu ska vi, Knatte (Stina), Fnatte (Tina), Tjatte (Jennie) & Blatte (Alexandra) ut i världen på en härlig långresa till varma,spännade och äventyrsfyllda länder! Det kommer bli myckè hyss, sol, bad och paraplydrinkar!

C-uppsats i Albanien

C-uppsats i Albanien

31 mars 2008 - 20 april 2008

Insamling av information till vår C-uppsats i Albanien! Men självklart oxå lite ledigt och lite turistande :o)

Asien-Indon.

Asien-Indon.

6 februari 2005 - 25 maj 2005

Vi ska resa så mkt vi kan o vara borta så länge som det går!! :))

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Stina uppdaterar sin resa