Jag är då en tjej på 19 år som verkligen älskar att resa. Helst skulle jag kunna åka utomlands en gång per månad men det skulle nog bli ganska dyrt i längden. Jag bor i lilla Östhammar som ligger 7 mil norr om Uppsala. Där bor jag med min pappa. Sen så har jag mamma i Gimo som ligger 5 mil norr om Uppsala. Där bor hon med sin nya man, lillasyster, katten Lakrits och fiskarna. Har även en kille och syster uppe i Östersund som jag brukar besöka flitigt. Ligger ju nära Åre också =P ..... Läs gärna min blogg =) www.myhipsdontlie.blogg.se
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Inga inlägg
Charterresa till Bulgarien

Charterresa till Bulgarien

22 augusti 2008 - 29 augusti 2008

Charterresa till Bulgarien med Älsklingens familj. Så totalt blir vi 7 vuxna och 2 barn. Vi åker med fritidsresor och ska bo i bungalow på Villas Magnolia..

Charter till Bulgarien

Charter till Bulgarien

7 juni 2008 - 14 juni 2008

Åker med älsklingen till Bulgarien =)

Träningsläger med fotbollen på Malta

Träningsläger med fotbollen på Malta

26 mars 2008 - 30 mars 2008

Ska på ett 5 dagars långt träningsläger på malta.. Nedräkningen har börjat =)

Storsjöyran

Storsjöyran

25 juli 2007 - 29 juli 2007

Ska på Storsjöyran i Östersund

Gates of Metalbåten

Gates of Metalbåten

26 april 2007 - 27 april 2007

Åkte på Gates of metalbåten med killen och hans två vänner.. Det var den roligaste båtresan jag vart på hitills. Fest i 24 timmar dygnet runt. Prata med allt och alla :P

Kryssning till Helsingfors

Kryssning till Helsingfors

31 oktober 1998 - 2 november 1998

Jag, min syster och pappa åkte på kryssning med Silja lines fartyg Silja symphony till Helsingfors. Det var en 36 timmars kryssning och var den första krysnning jag gjorde hur kul somhelst, fast lätt att gå vilse =P

14 september 1996 - 21 september 1996

Åkte på charterresa till Mallorca och även denna gång bodde vi i Alcudia på Alcudia garden. Kommer ej ihåg datum denna gång heller så därför tog jag samma som förra resan. Sällskapet denna gång var mamma, mormor och syster. Vi åkte med ving.

25 september 1993 - 2 oktober 1993

Åkte på charterresa till Mallorca och bodde i Alcudia på Alcudia garden. Med mig hade jag mamma, pappa oc syster. Vi åkte med ving.

Charterresa till Lanzarote

Charterresa till Lanzarote

29 mars 2002 - 7 april 2002

Åkte på charterresa till Lanzarote med mormor, mormors syster, en släkting till dom, och min syster. Vi bodde i Puerto del carmen på Blue star Cinco plazas i byggnaden plaza Amarillo.

Utbytesresa till Belgien

Utbytesresa till Belgien

16 oktober 2007 - 21 oktober 2007

Utbytesresa med skolan till Durbuy, Belgien. Jag och 14 elever åker dit. Men först kommer belgarna hit i augusti.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Cecilia uppdaterar sin resa