12 jan
fredag 12 januari 2018 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Sista dagen idag... utnyttjar vi till fullo och är uppe i ottan 😳 Härlig frukostbuffé med allt du kan tänka dig. Fräscht, gott, bakelser, våfflor, omelett, thaimat ja allt nästan. Kaffet ok men inte jättegott dock. Vi har kollat vädret o fram till lunch ska det vara ok väder,

10 jan.
onsdag 10 januari 2018 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej dagboken, och hej Aonang 😍 Nu har vi vinkat hejdå till familjen Åkerbergs som far hemmåt idag, och Magnus o Jag åker om tre dagar. Vi checkade in på Tipa resort redan vid 11tiden-och vi väntar inte på nåt. In med resväskor o böt om till badbyxor. En snabb lunch o vi hoppade på en

11 jan
torsdag 11 januari 2018 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hejsan Poda!Poda levererar MEN....Lika vacker och underbar som tidigare besök ❤️ Dock har det varit molnigt o lite droppregn mest nu o då. Och så tar de en avgift att kliva på ön för rengöringen-det innebär att båtarna med mat o dricka är borttagna så det var dåligt med mat på ön.

9 jan
tisdag 9 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Hej dagboken!Sista dagen på Koh Lanta för denna gång! Fam Åkerberg far hem imorgon o våra resekamrater har haft tre veckor i Thailand 👍🏻☀️😍 hoppas de haft det härligt-vi har haft skojsigt med dem tycker vi 😘😘😘Magnus o jag åker vidare mot Aunang imorgon o blir kvar där

8 jan.
måndag 8 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

God kväll tisdag ! Idag har vi varit på utflykt till Bubu Island och Talibeng Island. Vi hyrde en longtail båt en heldag som körde oss ut från mangroveträsken ut till dessa två jättevackra öar med grottor o lite djungel. Bad o sol o allt vad vi kan önska. Bara sitta i båten är kanske

4 jan
torsdag 4 januari 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

Sista dagen på fina lugna Koh Jum - här har vi haft det bra. På morgonkvisten for vi iväg på mopparna till samma strand men en bit bort - bara för att få köra moppe - de går ju så bra... o fort om man vill. Fläktar gör det oxå om jag inte redan sagt det 😜 Min allra egna Robinson

3 jan.
onsdag 3 januari 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

God morgon !Natten gick bra.,. Ja nä.. för vissa iaf. Magnus vaknade stup i ett o vid ett tillfälle hoppade han upp o svor att nåt bet honom... en stor huggorm vill han säga men i själva verket tror vi det var nån slags myra. Elak sådan. Det känns när de stora rackarna bits 😖Frukost

2 jan.
tisdag 2 januari 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

.Koh Jum... nu har Magnus o jag tagit oss en bit uppåt på kartan - till en putte liten ö som är ca 9,5 x 2 km stor. Här finns egentligen inte mycket att göra alls - men vi ska göra vårt bästa. Vi bor vid longbeach som är 3,6 km lång - den har vi gått fram o tillbaka på idag o kikat

1 jan
måndag 1 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Nyårsdagen händer det inte mycket inte... inväntar Ivanho 😳 hehe. Närrå inte gör vi det heller. Men vi slappar, sover lite på stranden. Thomas, Magnus o jag tar en liten utforskar promenad på stranden med ett stopp av en öl mm. Strosar runt och bara är. Vi börjar bli bra på det. När

Nyårsafton
söndag 31 december 2017 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

.Nyårsafton 💫Sista dagen på 2017. Vi tar oss det lilla lugna tempot o käkar frukostbuffé o dricker våra ca 4 koppar kaffe. Strosar runt o funderar vad det blir för slags väder - strunt samma tänker vi o knallar över mot Long beach för bad o lunch. Fam Åkerberg tog tuck tuck den korta

Christmas THAIm

31 januari 2011 - 1 mars 2011

Thailand 2010

Thailand 2010

16 februari 2010 - 9 mars 2010

Vi är en familj på fyra personer. Magnus, Carola, Pontus och Tova. Resan bär av till Koh Lanta, via Bankok-Krabi.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Carola uppdaterar sin resa