Jävligt levnadsglad människa :) Vill se hela världens hörn och kanter. Bangar inte på att åka själv, men oh, vad mycket trevligare man kan ha tillsammans med någon mer :) Söker just nu reskompis till Karibien! Jag vill dit vår / sommar 2012 och stannar lite beroende på hur det känns och hur dyrt det är :P Hör av dig om intresset finns så ordnar vi till nått! Kraaam!
hemstad Eskilstuna, Södermanlands län, Sverige
Senast aktiv - från Eskilstuna, Södermanlands län, Sverige
"Hej och valkomna till hajk"
onsdag 23 december 2009 - Whistler, British Columbia, Kanada

Hej dar allihopa! Forst vill jag bara saga att jag saknar er familjen och vanner! Mycket har hant har och det ar mer som kommer... Har lart kanna mer och mer manniskor och jag har det verkligen superkul! Jag kanner mig som varsta naturmanniskan har alltsa! Har varit ute pa hajk vettni! Har inte

Hejsan regnet!
onsdag 25 november 2009 - Whistler, British Columbia, Kanada

Hej där allesammans! Här sitter jag och kollar ut på regnet som aldrig tycks vilja lägga av. Såå, införskaffning av gummistövlar: Check! Nu har jag i alla fall träffat heelt underbara tjejer här i stan. Och det blev ett rackars hålligång i Whistler tillsammans med två av dom i

Tjuhuu!
fredag 13 november 2009 - Whistler, British Columbia, Kanada

Hallå gott folk! Mycket har hänt sen sist. Kan ni förstå: jag har fått kompisar! Haha! Åh det känns verkligen jättebra nu. Pirr i magen! Igår var jag ute och åt och tog några öl med några au pairer i området på kvarterskrogen Shady Tree. Trodde inte att det fanns så mycket unga

Bergfrun!
tisdag 3 november 2009 - Whistler, British Columbia, Kanada

Hallo gott folk! :) Hoppas alla skoter sig dar hemma. Saknar er massor redan! Saa, nu sitter jag i Whistler och moffar choklad/cocosbakelse i vantan pa ett pilatespass. Assa innan traning har man all ratt att moffa! Idag ar jag ledig sa jag foljde med min vardfamilj upp till Whistler for att kika

Pirr!
måndag 26 oktober 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tjuuba! Sitter nu på arlanda och stutsar. Blandade känslor för tillfället i och med att jag just vinkade av syster, mamma och Christian. Dock känns det bra och pirrigt som fasen. Kanske ska ta och sluka en till kaffe så man kan jävlas lite med att tränga sig förbi alla påväg till

koh chang
måndag 8 december 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

mina fotter gor sa fruktansvart ont! drog ivag pa djungeltrekking igar med 2 nummer for sma skor och fyfan jag har aldrig svurit sa mycklet som jag gjorde da! 8 timmar uppforsbacke i tat djungel - och jag betalar for det! haha nej men det var riktigt fint att se. helt underbar upplevelse forutom

maaaah!
tisdag 2 december 2008 - Bangkok, Thailand

fan va dalig man ar pa att uppdatera har, men dagarna bara flyter vidare.. ah, vi har det jakla najs! nu ar jag och sofia i bangkok igen. bara for att mota upp en kille som heter kusen som vi ska resa med lite :) bara sa ni slipper oroa er sa stannar vi inte langre an tills imrogon har i bangkok.

Koh Pangang - fullmoon party
fredag 14 november 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

halloj! den 12te november var det fullmoon party pa on koh pangang som gallde. bestamde oss ca en timma innan sista baten skulle aka fran koh tao dit sa jaklar va brottom det var! festprissarna som skulle bege sig var jag, micklan och dj'n fran lotus bar. klara att aka till piren och motte

Koh Tao!
lördag 8 november 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Ah, vi har det sa bra! Ar pa koh tao nu och dagarna ar helt och hallet underbara. Har traffat massa olika manniskor fran hawaii, canada, storbrittanien, amsterdam och sverige :) vissa kvallar spenderar vi med att bara titta pa film och ata pa ett jattemysigt stalle som heter seashell. de flesta

saa javla bra!
söndag 2 november 2008 - Bangkok, Thailand

de senaste dagarna har varit helt och hallet underbara! vi ar nu i hua hin och varje morgon vacker jag micklan med at dra upp gardinerna och solen bara stralar! inget alls att klaga pa.. att behova sta ut med ihardiga forsaljare eller zick-zack-hopp over kackerlackorna pa kvallarna ar ingenting

Whistler - Canada!!

Whistler - Canada!!

8 december 2009 - 7 juli 2010

Jag har fått jobb i en affär i OS-skidorten Whistler i klippiga bergen, syd-västra Kanada. Nu ska här åkas, pulka, jobba, festa, träffa trevligt folk Och åkas massor av skidor snowboard!!!

Bulgarien

Jobba i Kanada! Wuuuhuu!

Eurotrip!

Eurotrip!

17 april 2009 - 30 april 2009

Resa hela vägen från Schweiz med like omvägar för att ta oss hemåt från den långa vintersäsongen. 8 fulla, glada tokar i en fullpackad bil och speckat schema. ÄLSKART!

Sasonga i Schweiz!

Sasonga i Schweiz!

17 december 2008 - 16 april 2009

Drar ivag till Davos for att jobba som bartender i en fjallstuga! Langtaaar!

ASIEN!

ASIEN!

29 oktober 2008 - 13 december 2008

Det bär av till Thailand med underbaraste Micklan! :) Andra resan med den damen nu och jag ser såå mycket fram emot det! På plats traffar vi Fia, Sofia och Ossi för att resa runt med oss :D Läängtar!

Turkiet

Turkiet

7 juli 2007 - 14 juli 2007

Härligt väder och männiksor på hotellet, annars - inte rekommenderat resmål!

Härj i Riga!

Härj i Riga!

12 mars 2008 - 14 mars 2008

Projektresa med Micklan, jajemen!

enmånadstripp till thailand

enmånadstripp till thailand

5 juni 2004 - 10 juli 2004

se sig omkring

Au Pair i Frankrike

Au Pair i Frankrike

22 juli 2007 - 2 september 2007

myys

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Elin uppdaterar sin resa