Slut
fredag 2 februari 2018 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Så var resan slut för denna gång och idag satte jag Janne i en massagestol hos en kines som böjde och vred ut och in på honom 😂. Det var han värd efter allt körande och shoppande

Länge sen
söndag 28 januari 2018 - Boca Raton, Florida, USA

Vi har varit i Miami Beach och druckit drinkar, shoppat och sett lrokodiler i everglades vi hann också med en snabbis till Key West och äta en keylime paj... blandade känslor för den väldigt speciell smak och konsistens 😳nu bor vi sista veckan i Boca Raton det skulle vara mulet och regn på

2 veckor kvar
fredag 19 januari 2018 - Tampa, Florida, USA

Länge sen vi skrev , vi har hunnit med att vara på  Kennedy space center , SeaWorld och ett zoo här i Tampa samt lite shoppingbutikdr 🤗

15 januari
måndag 15 januari 2018 - Orlando, Florida, USA

Hej 15/1 vi har kört igenom kingman, Dallas, Houston,New Orleans  lake city, ca 370 mil har vi kört långa dar Söndag åt jag nog den den godaste köttbit Ribeye någonsin på Texas longhorn i lake city vi är i Orlando tre nätter och gör det vi känner  oss sugen på att göra någon

Man på rummet
onsdag 10 januari 2018 - Kingman, Arizona, USA

Hej igår begav oss vi från vegas som var en riktigt häftig stad dit vill vi tillbaka Vår helikoptertur över grand canyon blev inställd på grund av vädret det var superdåligt tyvärr men då får vi en anledning att komma tillbaka Jannes 50 årsdag firade vi med att bo på Mirage och

Födelsedag
måndag 8 januari 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Idag fyller Janne år och vi sitter och väljer ett nytt hotell för natten kanske det blir bellagio 😍

Mot Palm springs
fredag 5 januari 2018 -

Hej Igår var vi och fotade Hollywoodskylten , spatserade på Rodeo drive , besökte Santa Monica Pier och Venice Bech Idag åker vi vidare mot Palm springs

Universal studios
torsdag 4 januari 2018 - Los Angeles County, Kalifornien, USA

3/1 var vi hela dagen på Universal studios åkte alla deras olika attraktioner för första gången i mitt liv har jag åkt roller Coster the mummy oj så galet det kändes det skulle vara en high speed höll i mig så jag var nog vit om knogarna oj oj var nog lite blek om nosen när jag kom ut

Highway 1
tisdag 2 januari 2018 - Atascadero, Kalifornien, USA

Idag gav vi oss iväg på highway 1 mot Los Angeles och hade bokat ett hotell i mitten vi hinner köra ca halvvägs och där tog det stop ... jaha vad gör man då ? Jo tankar asdyr bensin och tar en väg över bergen på ca 2 timmar upp upp och snirkligt som attan och sen ner igen . Inget för en

Äntligen framme
söndag 31 december 2017 - San Francisco, Kalifornien, USA

HejLandat i San Francisco, igår hämtade vi ut bilen åkte till Pier 39 och tittade på sjölejonen , Fisherman’s warf åt på diners sen hem och sovaidag ska vi åka lombardcstreet äta lunch i kinatown och åka över golden gate tänkte vi  gott slut och gott nytt år önskar vi er

Roadtrip USA

11 november 2010 - 25 november 2010

Australien 2009

Australien 2009

23 mars 2009 - 13 april 2009

Ska åka till Perth i Australien för att hälsa på min kusin och hitta på massa skoj.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sofi uppdaterar sin resa