En go och glad tjej som länge längtat efter en långresa främst i Asien. Det skulle passa väldigt lägligt nu i vår och jag letar därför resesällskap till Malaysia ca en månad under feb 2014.
hemstad Linköping, Östergötlands län, Sverige
...forts TrekAmerica
fredag 20 april 2007 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

När vi kom till San Fransisco började värmen äntligen komma. Vi satt alla och svettades i den lilla minibussen i mer än en timme på en femtonfilig väg (åt vardera håll), tills vi slutligen kom in i San Fransisco. Vi gjord en sightseeing genom staden med dess alla kvarter.Heights,där det

TrekAmerica resa!
söndag 18 mars 2007 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Innan jag avlsutade mitt år i USA så gjorde jag en resa på västkusten till California,Nevada,Utah och Arizona. Jag gav mig iväg själv,men det var en gruppresa. Vår gruppledare hette Mike och sammanlagt var vi 15 personer. Halva resan var camping och halva hotell. Jag kom en natt innan resan

Hemma igen!
söndag 18 mars 2007 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej allihopa! Nu är jag hemma i Sverige igen. Jag kom hem i förra torsdagen. Resan hem gick bra,men jag saknar redan USA och värmen. Men det är kul att få träffa alla igen. Jag gör inte mycket just nu så jag träffas gärna och tar en fika eller lunch med den som har tid. Kram Nathalie

tisdag 20 februari 2007 - Charleston, South Carolina, USA

I dag ar det sista dagen for mig har pa Sullivans Island. I moron bar det av till LA.Spannande men overkligt. I dag har jag packat,packat.packat.Klockan ar tio och jag ar fortfarande inte klar,som vanligt. Jag hade lite sista "alone time" med Sam i dag. Vi var vid hamnen pa en gammal

Tampa

Tampa

13 februari 2006 - 31 mars 2007

Jag ska tillbringa ett år som au pair i Tampa, Florida. Men resan börjar med några dagars utbildning på Long Island utanför New York.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Nathalie uppdaterar sin resa