Hej och Hå nu ska jag å Ockis ut på de sju haven blå, nästan! Blir en nöjestripp (förhoppningsvis) till ett gäng olika länder. Förhoppningsvis i den här ordningen: 1. Singapore 2. Malaysia 3. Bali 4. Malaysia (igen) 5. Thailand 6. Kambodja 7. Vietnam. 8. Å så slutligen Thailand igen. Jag önskar mig själv och Oscar en trevlig resa!!
hemstad Halmstad, Hallands län, Sverige
NYTT DATUM!!!!!!!
tisdag 22 maj 2007 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

HEMKOMST! DATUM: 13:e Juni TID: ca kl 12.00 PLATS: Landvetter flygplats, Goteborg FORBERED ER!!!!! MVH OSS

Lite kort sadar....
måndag 14 maj 2007 - Nha Trang, Khanh Hoa, Vietnam

Har i Nha Trang gar livet sin "gilla" (sager man sa?) gang! Oscar ar ute och dyker dagarna i anda, han haller pa att ta sitt andvanced-cert! Tror t.o.m om jag tanker efter riktigt noga att han blev fardig idag, har inte traffat honom annu! Jag daremot strosar mest runt pa gatorna. Gar upp sadar

Lite bakslag men vi lever!
måndag 7 maj 2007 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Hej hej allihopa! Nu ar vi i Vietnam. Efter ett par tuffa dygn med ganska mycket strul sa har vi antligen tagit oss till en liten stad i centrala Vietnam som heter Hoi An. Innan jag berattar om Hoi An sa ska jag beratta lite om vad som har hant sen Laos. Senast vi skrev var humoret pa topp och vi

Vi ses 18 meter under vattnet!!
torsdag 12 april 2007 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Jaha, dar ser man! Da var vi dykare helt plotsligt... Efter en intensiv 4 dagars kurs sa ar vi nu certifierade dykare. Det har var, utan nan som helst konkurrens, den basta upplevelsen hittils. Dag 1 bestod bara utav teori, en 2.5 timmar lang film som vi var tvugna att ta oss igenom! Men larorikt

Kanns helt ok!!
torsdag 15 mars 2007 - Ko Lipe, Satun, Thailand

Jaha, sist vi skrev var nog nar vi precis hade anlandit till Kuala Lumpur. KL var en valdigt gengtil (eller hur stavas det Nikke?) stad med mycket att titta pa. Det blev dock en valdigt lang dag for tjejerna hade ju tydligen bestamt sig for en 12 timmars shopping dag. JIPPI! A vi som tycker att en

Singapore -> Tioman Island
söndag 4 mars 2007 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Efter bara ett dygn i Singapore hade vi upptackt en stor forandring i vara liv, nagonting konstigt hade uppenbarligen hant med vara kroppar...inte nog med att vi borjade fargas som jatte lika kraftor utan kvinnorna verkligen suktade efter oss. Vart man an forsokte ga drogs det i vara arma armar och

Framme!
lördag 3 mars 2007 - Singapore, Singapore

Jaha, har var det fuktigt.... Landade for drygt 3 timmar sen i Singapore. Vi driver mest runt pa gator och torg och ser nog allmant forvirrade ut. Valdigt fa timmars somn de senaste dygnen sa vi borjar bli lite sletna och klockan ar bara 8 pa morgonen! Nu vantar vi pa att fa checka in pa vart

Asien - Förbered er!

Asien - Förbered er!

2 mars 2007 - 13 juni 2007

En tripp till de exotiska länderna i Öst!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tobias uppdaterar sin resa