TRÖTT!
tisdag 29 juli 2008 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Shit vad jag är trött. Somnade kanske kl 4 i natt och vaknade kl 8:45 ca. :/ Resfeber kanske, hahaha! Har som grus i ögonen nu. Jaja, ska nog ta och börja packa snart. Älsklingen väcker jag om några timmar. Ska nog göra en härligt god hallon smoothie åt honom nu på morgonen. Älskar ju

Off we go...
tisdag 29 juli 2008 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Snart ska jag och min älskling gå och lägga oss för idag kl 18 åker vi till Grekland. Det ska bli såååå härligt. längtar verkligen att bara få vara med min Johan utan någon hund faktiskt, haha! Fast vi saknar henne redan. Det blir nog inte så mycket skrivet på den här resan för vi

Sol sol sol
torsdag 14 december 2006 - Playa del Inglés, Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

Solar ar nog det enda vi gor har borta, haha! Jag fick ju nagon forkylning sa min traning fick vila i nagra dagar. Men idag sa tranades det igen. Skont! Vi borjar bli bruna och fina nu. Igar sa spelade vi minigolf. Det var kul fast jag forlorade stort, hehe! Nej du morbror Thomas, det ar inget

Mar som en gud
måndag 11 december 2006 - Playa del Inglés, Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

Har nere kan jag trana hur mycket jag vill, sola en massa osv. Klart man mar bra. Idag sprang jag i morse en svang sen sa har vi legat vid poolen hela dagen. Jag tog och simmade 45 langder i pollen ocksa, tog val 25 min typ. Det ar riktigt skont har borta. Linda borjar bli friskare ocksa det ar

Moln, sol, vind...
söndag 10 december 2006 - Playa del Inglés, Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

Idag vakte Linda mig kl 7. Dt forsta jag sager ar varfor ska vi upp kl 7 for, nej hon ar 8 sager Linda. Jag kliver val upp da. Kikar pa kl och fattar att Linda fortfarande har svensk tid pa sin mobil. Jaja, vi kom upp tidigt iaf. Linda ar lite sjuk men annars sa mar vi bara bra. Vi var forst ner

Jetski...
lördag 28 januari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Idag sa har vi akt jetski. (sorry Jonas) Det var skitkul iaf... Det ar alltid kul att aka fort. Idag har vi som vanligt solat och badat. Just nu sa shoppar vi. Det ar som vanligt alltsa. Vi har det riktigt nice och langtar inte hem. VILL INTE AKA HEM I MORGON!!!! I morgon kommer vi nog inte att

Trotta...
fredag 27 januari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Idag har vi varit sjukt trotta. Men det var nog for att vi shoppade sa mycket igar. Vi kom isang himla sent igar ocksa... Och Pensionarer som vi ar sa blir vi trotta av att ga och lagga oss sent. Idag har vi solat och badat igen. Vadret haller i sig...nice, nice... Nu ska vi shoppa igen sa vi

Shopping!
torsdag 26 januari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Idag sa har vi badat och solat som vanligt. Jag snorklade lite idag ocksa. Vi mar riktigt bra har borta och langtar inte hem. Efter att vi batat sa drog vi in till Patong for att shoppa. Fan vad drygt det ar att pruta men jag ar stenhard och far nastan alltid som jag vill. Sa idag har det

Perfekt dag...
onsdag 25 januari 2006 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Idag hade vi stralande sol igen...sa nu ar vi mycke gladare. Vi hyrde en longtail idag som skulle ta oss ut och snorkla och kika pa stallet som filmen The Beach spelades in pa. Longtail er en lang bat i tra. Det var hur haftigt som hellst att snorkla. Sag mycke roliga fiskar. The Beach stranden

molningt och regn
tisdag 24 januari 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Idag sa drog vi med baten till Phi Phi oarna. Har har det varit mulet hela dagen. Vi fick ett ratt sa billigt boende iaf. Men i rumet som vi fick finns bara en sang och toa och dusch. Inget lyx har inte... Men men. Nu borjade precis att osregna ocksa. Vi som haft sant fint vader under hela var tid

Mexico Playa Del Carmen

Mexico Playa Del Carmen

1 december 2011 - 16 december 2011

Grekland Kefalonia

Grekland Kefalonia

29 juli 2008 - 6 augusti 2008

Jag och min älskling ska passa på att åka utomlands innan lillkillen i magen tänker komma ut. För vem vet när vi kan åka utomlands igen sen...

Puerto Rico

Puerto Rico

9 december 2006 - 16 december 2006

Jag och min kära vän Linda drar till Kanarieöarna i en vecka för att få lite ny energi...

Thailand, Phuket, Phi Phi, Koh Lanta

Thailand, Phuket, Phi Phi, Koh Lanta

14 januari 2006 - 30 januari 2006

Solsemester med min vän Linda...

Sussi...Nya Zeeland 4 manader...

Sussi...Nya Zeeland 4 manader...

23 augusti 2004 - 23 december 2004

Här kan ni läsa om mitt "lilla" äventyr... Min resa är Singapore-Nya Zeeland-Sidney...ska dit och gora mitt examensarbete. Blir borta i 4 månader.

Examensarbete Rotorua, Nya Zeeland

Examensarbete Rotorua, Nya Zeeland

23 augusti 2004 - 23 december 2004

Resan börjar med fyra dagars semester i Singapore innan färden bär av till Rotorua, Nya Zeeland. Där väntar då tolv veckors examensarbete. Sedan blir det två fria veckor för kringresande på öarna och sedan en vecka i Sidney innan det är dags att fara hem igen.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sussi uppdaterar sin resa