Och sa foll dom i turistfallen......
måndag 26 april 2010 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Varfor lamnade vi Holbox????? den fragan har vi stallt oss flera ganger dom sista dagarna... Vi flippade totalt och drog till Playa Del Carmen, trots att vi sa fran borjan att vi inte ville dit. Snacka om att vi blev chockade att komma till "Playa" efter att ha haft det lugnt och skont pa Holbox.

osregn i Paradiset
torsdag 15 april 2010 - Isla Holbox, Quintana Roo, Mexiko

I mandags morse kom vi da antligen fram till Holbox efter 7 timmars iskall bussfard (air condition.....) och en battur pa ca 30 min. Tog en cyckeltaxi genom den lilla samhallets sandgator till varat hotel (Wayak) och upptackte nar vi kom fram att klockan bara var 06.45 pa morgonen och att det

Wow wow...
måndag 12 april 2010 - Mérida, Yucatán, Mexiko

Merida har verkligaen massor att erbjuda....arligt talat var vi inte sa palasta innan vi kom hit men vi har haft det hur bra som helst. Vi bor pa ett Hostel som heter Nomadas youth Hostel, det ar en hel del kids har men det vags upp av att dom har en pool med hangmattor.... Pa kvallarna hander det

Viva Las Vegas
torsdag 1 april 2010 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Herregud sa mycket neonljus och bling bling har vi nog aldrig sett....Las Vegas ar verkligen natt i hastvag. Vi gled in i stan precis nar solen gatt ner och staden visade sig i all sin prakt. Helena korde var Nissan hybrid som om hon aldrig gjort annat medan Elvis sjong Viva Las Vegas for full

Lata dagar !
torsdag 11 februari 2010 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Sol, bad, snorkling, god mat och trevligt sallskap, det ar livet pa en liten pinne det!!!!!! Vi har nu tillbringat lite drygt en vecka pa Koh Tao som ligger pa Thailands ostkust lite ovanfor Koh Samui. Just nu kanns det som paradiset pa jorden, lagom mycket folk och inte alltfor turisthysteriskt,

Gott och blandat

Gott och blandat

1 februari 2010 - 27 april 2010

resa, uppleva, träffa vänner

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johanna uppdaterar sin resa