kaap de goede hoop en andere dingen
torsdag 19 november 2009 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Nou de trip zit er al weer bijna op, het is onvoorstelbaar hoe snel de 3 weken eigenlijk voorbij zijn gegaan, maar Ruby en ik kijken ook wel uit om weer terug naar papa/ Taco te gaan. Laatste week hebben we nog kaap de goede hoop bezocht. Het uiterste zuid-west punte van afrika. Mooie uitzichten,

mosselbaai en oudtshoorn
fredag 13 november 2009 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Inmiddels al weer bijna een week verder. Afgelopen week is een leuke gezellige week geweest, alleen zit het weer wat tegen. Natuurlijk hebben we de verjaardag van Bjorn gevierd. Helaas dacht hij nu eindleijk zijn verjaardag eens in de zon te vieren, maar dat is niet gelukt, de hele dag regen. We

Walvissen @ Hermanus
lördag 7 november 2009 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Gisteren was het dan zover, we gingen walvissen spotten in Hermanus. Je moet natuurlijk altijd maar geluk hebben om ze te zien, maar aangezien het "de" tijd van het jaar ervoor is hadden we goede hoop. Na een mooie tocht over een bergpas, met prachtige natuur en veel "fijnbos" zoals ze dat hier

Kaapstad: Tafelberg en Robbeneiland
onsdag 4 november 2009 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Nou daar zijn we dan. Van te voren vonden we het even spannend, maar de vliegreis met Ruby is fantastisch verlopen. Natuurlijk helpen de filmpjes en alle cadeautjes die ik voor haar bij had daar ook wel aan. Maar daar waren we dan eindelijk, geland in kaapstad zuid afrika. Natuurlijk kwamen opa en

Happy new year!
tisdag 2 januari 2007 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Allemaal nog een gelukkig, gezond, liefdevol en avontuurlijk 2007! We hopen dat jullie net zo'n gezellige jaarwisseling hebben gehad als wij. De Thai raken echt een beetje opgewonden van de jaarwisseling en het feest was dan ook erg gezellig, met veel thais gegil (in plaats van de gillende

Merry X-mas!
lördag 23 december 2006 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Inmiddels zitten we op Koh Samui, wat een eilandje is, lekker te relaxen. Naar een hevig tochtje hier naar toe met een high speed katamaran (en ja er stond veel wind, dus er waren heel veel mensen zee-ziek, maar wij gelukkig niet echt). Samui is een rustig eilandje met hele drukke toeristische

Bangkok
måndag 11 december 2006 - Bangkok, Thailand

Na nog een aantal dagen in Katmandu doorgebracht te hebben zijn we met het vliegtuig naar Bangkok gevlogen. Wat een tegenstelling met andere hoofdsteden die we tot nu toe in Azie gezien hebben! De stad straalt een en al luxe en moderniteit uit. De hoge flatgebouwen komen je tegenmoet, alleen de

Olifanten douche, weer eens iets anders
lördag 2 december 2006 - Katmandu, Central Development Region, Nepal

Inmiddels zijn we weer aangekomen in Katmandu om van de laatste paar dagen in Nepal te genieten. Nepal is echt een wonderlijk land. Het heeft een prachtige natuur die heel erg gevarieerd is. Zo zaten we dus eerst in de prachtige bergen zoals ik al geschreven had, de dagen erna zaten we aan een

Thorung la overwonnen!
måndag 27 november 2006 - Pokhara, Mid-Western Development Region, Nepal

oke eerst even wat statistische gegevens, 20 dagen gelopen, 300 kilometer afgelegd, over een pas (thorung la) van 5600 meter gelopen en ontelbare ervaringen rijker. Dat is in een notedop onze trekking rond het enorme annapurna gebergte door de himalya van nepal. Het heeft ons wat bloed, veel zweet

Nog meer Tibet, Mount Everest in de wolken...
lördag 4 november 2006 - Katmandu, Central Development Region, Nepal

Vorige keer waren we nog allemaal plannen aan het maken, en inmiddels zijn we in Nepal. Maar goed eerst nog een verhaaltje over Tibet. Tibet is namelijk FANTASTISCH en dan met name Lhasa. Er is 1 tempel in Lhasa, Jokhan temple, die midden in de stad staat en wat het heilige middelpunt van de stad

Zuid afrika!

Zuid afrika!

1 november 2009 - 22 november 2009

Ruby gaat 3 weken naar zuid-afrika. Samen met mama en oom Bjorn gaat ze op visite bij opa en oma. Jammer genoeg kan papa niet mee.

Peking express en meer...

Peking express en meer...

2 september 2006 - 4 januari 2007

Samen 4 maanden Azie verkennen