Ko Samet
torsdag 7 januari 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Vem sa att det skulle var enkelt att hitta hotelrum infor nyar. Abtin sa nagot om overbokningar. Vi bara fnös och replikerade med att turismen i Thailand gått ner det senaste aret och att vi hört samma varningar om fullbokade hotell inför Chian Mai resan. Väl i Chiang Mai fanns det gott om

Chiang Mai
tisdag 29 december 2009 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Sista dagen i Chiang Mai. Imorgon ska vi traffa upp Abtin och Catherine pa Ko Samet och fira nyar ihop. Chiang Mai ar nagorlunda svalare an huvudstaden vilket gor staden till en tillflyktsort for Bangkokborna. Aven tempot ar lugnare och det marker man inte minst pa ett de som jobbar mot turisterna

Tillbaks i Bangkok
tisdag 22 december 2009 - Bangkok, Thailand

Är nu inne pa vart 3:e dygn i Bangkok. En otroligt kul stad med massor av saker man kan hitta pa. De två första dygnen spenderade vi med Snake. Var upp i Bayoke Sky. Högsta bygggnaden i stan och tog en drink i deras sky bar, åt shushibuffe från rullband, gjode stan på kvällen. Dagen därpå

Ko Chang
torsdag 17 december 2009 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hej! Vi ar nu pa Ko Chang, en o pa ostra sidan mot Kambodja gransen. Här har vi mött upp Hurte, Bella och Snake för att hänga lite i en veckas tid. Borjade resan med tre dagar på White Sand på Ko Changs nordvästra sida och har nu flyttat söderut till Lonely Beach. Medan turistrena pa

Sista dygnet i Vietnam
fredag 11 december 2009 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Hej! Nu ar vi pa sista dygnet i Vietnam och flyger till Bangkok imorgon. Darefter ar det raka vagen mot Ko Chang for att mota upp Huerte, Bella och Snake. Veckan pa Phu Qouc var avslappnad och skon. Vi minns inte ens hur det ar att ga till jobbet langre. Tiden pa Phu Qouc anvande vi till att dyka

Phu Qouch, Vietnam
söndag 29 november 2009 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Vi landade i Saigon igar och har nu tagit oss vidare till Phu Qouc som ar en ö pa västra sidan av Vietnam. Vad ska man säga om Vietnam? Som ni vet älskar vi Thailand. Thailand är lätt att resa i, folk är underbart trevliga och sa länge man undviker turistomradena sa slipper man

NYC

NYC

19 april 2011 - 26 april 2011

Uganda / (Etiopien)

Uganda / (Etiopien)

26 mars 2010 - 6 april 2010

Impulsiv och kort resa till Uganda. Passade på att ta ett dygn i Etiopien och hälsa på släkten.

Sydostasien

Sydostasien

26 november 2009 - 11 januari 2010

Bröllopsresa =)

USA

USA

15 juli 2008 - 10 augusti 2008

Nedas bröllop. Åker till Chicago, Davenport och Kansas City (MO)

Etiopien

Etiopien

12 mars 2008 - 31 mars 2008

Vi är i Etiopen och hälsar på släkten.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Aida uppdaterar sin resa