Paradiset!!
måndag 2 februari 2009 - Ko Kho Khao, Phang Nga, Thailand

Nu har vi kommit fram till Koh Kho Khao och här är det helt underbart. Här är det lungt och skönt inget ljud från bilar eller försäljare som försöker lura på oss en massa saker. Det ända man hör är vågornas skvalp mot stranden =) Resan hit gick bra Melvin sov halva bilresan och

Tillbaka efter snorkelutflykt
torsdag 29 januari 2009 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej igen allihopa! Nu när vi sitter här och skriver känns det som om det går vågor på internetcafe't. Vi är nyss hemkomna från en underbar snorkelutflykt där Melvin har matat fiskar med både bröd och banan men han åt ju givetvis lite själv oxå. I lördags så kom Kerstin och Pär

Nu har vi kommit fram!
torsdag 22 januari 2009 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej allihopa! Nu skriver vi för första gången, vi har varit här i några dagar nu, närmare bestämt 6 underbara dagar. Vår flygresa hit var inte helt smärtfri, 6,5 times försening på Arlanda, men Melvin tog det helt ok. Väl ombort på planet så somnade han innan planet han lyfta och sov

Pattaya
fredag 10 februari 2006 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Hej allihopa! Nu är vi i Pattaya hos Robert, idag har vi legat högst upp på ett köpcentrum och solat vid poolen. Det var Roberts första soldag här i Thailand så det var på tiden! Sen har vi shoppat lite, nu skall vi gå till Befeeter där Robert jobbar. Det är jätte trevligt att läsa

Elephant Trek
tisdag 7 februari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej på er!!! Allt är bara bra med oss! Vi har idag varit på elefant ridning och kanot paddling mm. Sedan blev det en eftermiddag på stranden. Har också laddat upp lite mer kort som ni kan kika på. Vi hörs...

4 Feb
lördag 4 februari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej allihopa!!! Nu har vi kommti till Phuket, Karon Beach efter många om och men. Det började med en blöt tur i longtailbåt på drygt en timme. Sen en skumpig biltur på drygt tre timmar med en chafför som såg ut att kunna somna vilken minut som helst. Men nu är vi iaf framme och vi har det

Snorkling
fredag 3 februari 2006 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Hejsan! Efter en hel dag på stranden igår så var vi lite röda idag, så då passade det bra med avkoppling på rummet på förmiddagen och sedan åkte vi iväg på en eftermiddag och kvälls snorkling. Vi matatade fiskar med bananer, dök i grottor tittade på solnedgången från båten och

1 Feb
onsdag 1 februari 2006 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Hej! Nu har vi lagt in några kort! Efter en dags solande kom det en åskskur på eftermiddagen. Men det ser ut att bli bra väder i morgon igen. På återseende!!!

Railey Beach
tisdag 31 januari 2006 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Hej allihopa!!! Nu är vi i Krabi på Railey Beach! Vi har det bara bra här allt är underbart, vi solar och badar hela dagarna. Stränderna är underbara med vit sand och varmt vatten. Hälsningar Niklas och Jessica!!!

Thailand II

Thailand II

16 januari 2009 - 7 februari 2009

Nu är det dax igen, äntligen... Vi drar till Thailand i tre veckor med våran lilla son Melvin, då 1år o 9mån. Det blir Kata i 2 veckor sedan 1 vecka på Koh Kho Khao

Thailand I

Thailand I

21 januari 2006 - 12 februari 2006

Våran första resa till Thailand ihop, Jessica har varit där flera gånger förut men jag hade aldrig varit där förut. Det blev helt underbart där nere.. Vi förlovade oss den 2 feb på Railey på Prah Nang Beach i soluppgången, helt ensamna på stranden, underbart. Resten av resan var oxå hetlt underbar, folket är väldigt gästvänliga och maten helt gudomligt god. Vi kommer tillbaka....

Japan Fukuoka

Japan Fukuoka

3 september 2005 - 11 september 2005

[b]Japan resa[/b]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Niklas Och Jessica uppdaterar sin resa