Mandurah , Rockingham och Rottnest Island !!
lördag 12 januari 2008 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Nu för några dagar sedan åkt vi till mandurah som ligger strax norr om Perth , här var jättefint men den stranden man kommer till först går väl att diskutera...vi kom aldrig till den andra stranden där alla badar och så.. vi fastnade på minigolfbanan =) Lina tyckte verkligen inte om att

Så.....
måndag 7 januari 2008 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Nu hoppas jag ni är nöjda !!(Filip och Mamma) !!! nu har jag spenderat en del tid framför datorn och skrivit i massa skit till alla bilderna !! skulle ju va fan om de inte uppskattades=).. Hoppas att allt är bra där hemma !! Vi tänker på er !!

Fremantle
lördag 5 januari 2008 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Nu har vi inte skrivit på några dagar så kände de va dags igen...har väl egentligen inte hänt speciellt mkt... Vi har haft några dagar på stranden... senast idag då vi var där ungefär 1 timme och lyckades ändå bränna oss allihopa... solen är otroligt stark när man är på stranden

Häftigt !!=)
måndag 31 december 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Så.... då har jag och jocke genomgått vår utbildning för att bli certifierade dykare =) är nog bland det roligaste jag någonsin har gjort.... Började med mycket mycket väldigt mycket pluggande dem 2 första dagarna blandat med 2 pooldyk per dag för att genomföra vissa grejor man ska

Då va julen över !!!
tisdag 25 december 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Ja Julafton var väl som vilken annan julafton ...nääääähh =) Började med att vi var Linas och Toves jobb och åt julmiddag med deras arbetskollegor!! jättetrevligt... efter detta begav jag och jocke och lina oss ut i (vinterkyla??!!) eller inte... ut i c:a 30 -35 graders värme och sol och

Dykcert , julklappar, öl
måndag 17 december 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Så ja... nu va man här igen.. klistrad framför laptopen som förövrigt inte gör något annat än strular... Vi följde med Lina igår kl 07.00 till North Fremantle för att ta oss till ett padi center (där man tar dykcert för er som inte vet) Vi hade ringt dit dagen innan och pratat med dem

2 veckor
fredag 14 december 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Nu har vi varit här i två veckor , och det känns som man varit här mkt längre... vi trivs som fiskar i havet !! =) Solen skiner och är jättefint väder !! Nu har vi fått in visumen i våra pass , och vi som trodde att det skulle bli bekymmer med jockes pass för att han hade bytat

Äntligen !!
tisdag 11 december 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Nu har vi äntligen ..... Fått flytta in på riktigt i lägenheten och slipper därför att sova på madrass och kunna bädda ordentligt och få ordning och reda bland all packning vilket blev ganska mycket till sist.. Vi har fått våra bankkort nu och ska iväg och fixa så vi får våra visum

Väskorna kommit till rätta !! jocke hånglat med en dvärg!!!
fredag 7 december 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Ja då va de några dagar sen sist... Har väl egentligen inte hänt speciellt mkt här mer än vi har varit ute och festat en gång yrat runder i stan lite och köpt skor... sen va vi på ett stort shoppingcenter också... Igår så gick jocke och lina ut och köpte grejor så dem kunde laga mat

3 dagar i Perth !!!
tisdag 4 december 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Så nu har vi varit här i 3 dagar och mycket har hänt.. Jocke har fått tag på sin väska men min har vi ännu inte hört något om och jag lyckas inte ens få tag på flygplatsens ansvariga för bagageförluster.. men det löser sig säkert så småningom. Igår var jag och jocke ute på vår

Australia med Toker !!!

Australia med Toker !!!

30 november 2007 - 29 februari 2008

Dingoland med förvirrade jocke !!=) Köpenhamn - Paris - Singapore - Perth !! hemåt vet vi inte än!!

Korsika med Loulou

Korsika med Loulou

6 augusti 2005 - 18 augusti 2005

På semester med Loulou , Dimi , Charlotte och Laurent och Tati !!!

USA västkusten

USA västkusten

1 januari 1999 - 2 januari 1999

Fotbollsresa i USA , California

Bulgarien - Sunny Beach

Bulgarien - Sunny Beach

29 juni 2006 - 6 juli 2006

Ted , Tobbe och Jocke drar på äventyr !!

ThaThaThailand

ThaThaThailand

7 november 2005 - 7 december 2005

Doing Thaaaailand !!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ted uppdaterar sin resa