Längtar till nästa resa!!
hemstad Enköping, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Enköping, Uppsala län, Sverige
Run Forest Run, Stop Forest Stop:)
torsdag 14 maj 2009 - Bangkok, Thailand

Nu ar vi tillbaka i Bangkok igen efter en snabbis i Hongkong! Vi akte dit i Sondags natt och kom hit igen igar.. Och vad gjorde vi i Hongkong da? jo.. Eftersom vi kom dit sent pa sondags kvallen sa gjorde vi inte sa mycket annat an att checka in pa hostelet och sen gick vi och la oss.. Nar vi

Nej vi har inte forsvunnit!!
lördag 9 maj 2009 - Hongkong, Hongkong

Hello! Vi ar inte sa duktiga med att uppdatera langre, sorry! Men det kanns inte sa viktit langre nar det ar sa kort tid kvar! Just nu ar vi i Bangkok, akte hit fran VAng Vieng. I Vang Vieng var den storsta handelsen TUBING, som alla sager som varit dar!! Det var sjukt kul! Vi skulle vilja ha en

Mot Tubingen!!
söndag 3 maj 2009 - Vang Vieng, Laos

Hej alla nara, kara och alla andra!:) Nu har vi tillbringat 2 natter pa 4000 Island i Laos.. Det var en valdigt mysig liten o.. vi hade tur och hittade fint boende! Det mesta boendet pa on har sma rucklen och man har bara el mellan 18-22. Trots det valdigt mysigt! Igar sa var vi ute pa en kajak

Hemskt/Intressant/viktigt
onsdag 29 april 2009 - Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja

Nu har vi varit i Phnom Penh i 3 dagar och vi har hunnit med en del... men forst ska vi beratta vad vi var med om pa vagen hit. Som vi skrivit forut sa ar vagarna har inte de basta och alla kor som galningar.. Nar vi sitter pa bussen sa stannar var buss helt plotsligt och nar vi tittar ut genom

Angkorwat
söndag 26 april 2009 - Siem Reap, Kambodja

Nu ar vi i Siem Reap kom hit i Fredags efter en buss tur pa 11 timmar.. Vi bor pa ett jatte fint guesthouse och vi har AC, pool och helkaklat badrum:) Igar hyrde vi en tuktuk + forare saklart och akte till Angkorwat.. vi kopte ett dyngskort som gjorde att vi fick ta oss runt till alla tempel pa en

Tiden rullar pa
torsdag 23 april 2009 - Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Oj vi glommer bort att uppdatera hela tiden.. nu ska jag forsoka igen att skriva lite vad som hant! :) Sista tiden i Thailand tillbringade vi pa Koh Chang o Koh Mak. Koh Chang: Vi sov dar i 2 natter.. solade lite och at god mat.. sista dagen tog vi oss upp i djungeln och red elefant och badade

Happy Songkran!!
torsdag 16 april 2009 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Nu har vi inte uppdaterat pa ett tag.. sa ska forsoka komma ihag lite av allt vi sysslat med. Pillan ar numera en advanced certifierad dykare! Sa nu har hon upplevt varlden under vattenytan! Och man skulle kunna saga att hon ALSKAR det!! Sa hon har varit duktig och gatt upp tidigt pa morgonen och

Fullmoonparty
fredag 10 april 2009 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Igar var det dax for fest! Vi tog partybaten fran koh tao kl halv 6 pa kvallen som skulle ta oss till Koh Phangan! Nar vi kommer ut pa oppet hav sa ar det sjuuuka vagor, iborjan skrattar alla och kor en liten woooow varje gang det gungar! Men efter typ 10 min sa borjar alla ropa efter spypasar..

karoke i en bungalow?
måndag 6 april 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Igar sa lag vi forst ett tag vid poolen.. sen pa kvallen sa at vi god mat och drack ett par ol... pa hemvagen sa kopte vid med oss en bucket hem, en hink med sprit,redbull o sprite for er som inte visste det:) Sen satt vi oss i var Bungalow och drack ol och bucket.. Mycket gott! Man skulle kunna

Tack GUD!
söndag 5 april 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Idag var det inte sporegn nar vi vaknade.. det var faktiskt liiite sol! Sa idag har vi lyckats legat vid poolen ett tag och blivit lite varma iallafall! Sa nu far vi hoppas att forbannelsen slappt! Sa vi kanske kan fa lite mer sol om dagarna framover!! Vi har skaffat nytt nummer.. Sa det vi hade

Part 2: Living The Dream

Part 2: Living The Dream

16 februari 2009 - 20 maj 2009

Tessan o Pillan lämnar WO till slaskvädret hemma och kommer hem igen när vädret ordnat upp sig! Sweet!

Part 1 : Asien

Part 1 : Asien

2 februari 2007 - 4 april 2007

Jag och anna drar ivag och kollar livet i Asien ett tag:)

De andra länderna jag besökt!

De andra länderna jag besökt!

1 januari 1999 - 1 januari 2006

Jag har varit och lämnat mitt fotavtryck i dessa länder också!:)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Terese uppdaterar sin resa