2 resglada galningar
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Tullinge, Botkyrka, Stockholms län, Sverige
Platser som inte finns på kartan
tisdag 4 augusti 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Area 51 Alien Research Center (Crystal River) Zion National Park, Kolob Canyons Visitor Center Bryce Canyon National Park Monument Valley (Oljato)

Bajsar bäst som bajsar sist
tisdag 14 januari 2014 - Ko Libong, Trang, Thailand

Käraste anonyma besöksprofil, Vi rapporterar detta från ett lesbiskt fångläger i den ThaiBahtiska skärsgården. Den är mycket lik våran Stockholmianska skärgård men varmt. Vår multispråkiga butchitalienska receptionist/bartender/toa-rensare är förvisad hit av sin elaka farbror som

Julfirande i Saigon - flashpackerstyle
torsdag 26 december 2013 - Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja

Sin chao! Vår Vietnam-tid är slut och vi andas ut i uttalasintehurdetskrivs Phnom Penh. Vi har gått från 100 miljoner människor på 50 miljoner mopeder till 15 miljoner människor på drygt halva ytan (människa-moppe ratio dock samma). Det känns lite som att gå ut ur ett litet rum där

Commie Bastards!!!
torsdag 19 december 2013 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Bievenue, bon chance, tut mir leid, det är dags igen för mig att välkomna Er till tossiga reseberättelser med bitter underton och med en wokad släng av morgonstånd. LAAAAAUNLYYYYYYY, LAAAAAUNLYYYYYYYYYYYY! Ding-dong sa dörrklockan och jag ryktes ur en dröm där jag red på en enhörning

El fetto with the fotschwetto
tisdag 10 januari 2012 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

With great power comes great responsibility. En av de viktigaste superhjältekriterierna, mycket makt kräver mycket ansvarstagande. Detta kriterie inser Spidelmannen tidigt och nyttjar sina nyfunna krafter till att hjälpa andra, att ta ansvar i samhället och att ta avstånd från sina nära

CALAMANSI!!!!!!
måndag 9 januari 2012 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

Tess här, så ni behöver inte stänga kontorsdörren eller gå på toa innan ni läser för att inte kissa på er av skratt av detta inlägg ;-) Calamansi på er allihopa! Det har blivit lite av vårt slagord eller stridsrop här på Filippinerna. Utropas när man hoppar i vattnet på ett dyk

Frälsningen
lördag 7 januari 2012 - Vigan, Ilocosregionen, Filippinerna

3:e Moseboken. 14:e kapitlet. Fjärde stycket. Rad 8. Ord 1. Frälsning. Ask and though shalt recieve. Min inspiration har varit svårfunnen men när gud hör en bön får han ibland för sig att han inte hört och sen gör han om allt och så tar han helg och sen på måndagen så blir det

Pojken med draktatueringen / Män som hatar allt
torsdag 22 december 2011 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Godmorgon, godkväll, godeftermiddag, god lunch, god natt och godvadduvill. Detta är fakta. Livet är för kort för påhitt. Jag saknar inspiration. Min mojo, min musa, min inspiration - att innerligt hata befintligt u-land som besöks har efter en veckas traskande i denna skithåla till

Req: Angående förnyat medlemskap
måndag 19 december 2011 - Panglao, Centrala Visayas, Filippinerna

Kära Medlem, Tack för förnyat förtroende och för Er inbetalning. Vi hoppas att vi under detta år återigen kan tillfredsställa Era behov och fånga Ert intresse med spännande paketlösningar och en produkt som återigen kommer ge ett bevis på att Vi ligger i framkant när det gäller

MacAhab och valen eller hur Mac o Tess har det på semestern
onsdag 28 juli 2010 - Holbox, Quintana Roo, Mexiko

Hej och hjärtligt välkomna till ännu ett avsnitt av här är ditt liv. Eftersom allt här i Mexico dubbas så kommer följande inlägg vara i sin helhet på spanska. Mexikansk sådan. Utan massa läspande. Debo advertirle que siguen a este a través de cintas de audio o Braille, puede ser un

Disneyland Paris

Disneyland Paris

2 juli 2019 - 4 juli 2019

En snabbisresa till Paris för att fly regnet i Sverige. 14 timmar på Disneyland utan ett enda klagomål från Linnea - förutom att man inte kunde krama Elsa & Anna.

Bamseklubben på Gran Canaria

Bamseklubben på Gran Canaria

16 februari 2019 - 16 februari 2019

Resan vi ALDRIG skulle göra, som plötsligt seglat högst upp på önskelistan... Restresa för att fly vabruari och snörusk.

Familjeresa till Portugal - favorit i repris

Familjeresa till Portugal - favorit i repris

18 maj 2019 - 29 maj 2019

Med familjen Pereira i Alvor, Algarve. Nu med ett extra tillskott av William.

Summer in the Big Apple

Summer in the Big Apple

18 juli 2019 - 28 juli 2019

Linneas första långresa och första resa till USA (om man inte räknar när hon låg i magen). New York ur ett annat perspektiv - Central Park, Coney Island, American Museum of Natural History, Children’s Museum of Manhattan, Frozen på Broadway och mängder av lekplatser och leksaksaffärer. Istället för hotell bodde vi i en äkta NY-lägenhet på 570 Amsterdam Ave (between W87 och W 88) med allt vad det innebär.

Sista minuten till Sardinien

Sista minuten till Sardinien

6 juni 2017 - 13 juni 2017

Vi behövde ta in på hotell eftersom vårt hus inte var färdigt för inflytt, och ett hotell på Sardinien är bättre än ett i Sverige.

Familjeresa till Algarve

Familjeresa till Algarve

3 juli 2017 - 17 juli 2017

Sol och bad med kidsen tillsammans med familjen Pereira.

Secret Cinema i London

Secret Cinema i London

17 maj 2018 - 20 maj 2018

Londonweekend med shopping (mest leksaker), lekplatser och ett besök i framtiden genom Secret Cinema (Down town LA 2019 Blade Runner-style). Svärmor följde med som barnvakt och musikalsällskap på Wicked.

Klassisk småbarnsresa till Mallis

Klassisk småbarnsresa till Mallis

30 juni 2018 - 9 juli 2018

Familjens våghalsiga badmonster fick sitt lystmäte mättat och hennes föräldrar följde med som uppassare.

Ettårsdag på Kanarieöarna

Ettårsdag på Kanarieöarna

21 november 2016 - 28 november 2016

Linneas ettårsdag firades med att äta sand och stenar på Lanzarote.

Linneas första resa - Gardasjön, Italien

Linneas första resa - Gardasjön, Italien

23 juli 2016 - 28 juli 2016

Kortresa till Italien tillsammans med farmor Ela. Sol, bad, mat och glass i familjevänlig tappning.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Therese & Mac uppdaterar sin resa