en stark resa med mathias tobias emelie å linnea.
hemstad Östersund, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Enköping, Uppsala län, Sverige
Phuket
onsdag 29 januari 2014 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Tyvär har vi varit väldigt dåliga på att uppdatera :/ vi e allefall i phuket nu å har varit här i 5 dagar, och 6 dagar kvar. Men tänkte bara säga att vi har det kanon bra, har blive en del shopping och för bågon kväll sen va vi in till patong å käka å gick på strippklubb ;) och idag

ao nang
torsdag 23 januari 2014 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Tjabba tjena! Nu sitter jag (Tobbe) och matte vid rodret på denna blogg. Idag är det sista hela dagen i ao Nang, imorgon förmiddag styr vi skutan vidare mot Kata i Phuket. Förhoppningsvis åker vi en så kallad speedboat, då kommer vi fram snabbare! Dagarna här i ao Nang har varit Skit

Enköping
söndag 12 januari 2014 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Hej igen! Kl. 9 imorse åkte vi neröver i Sverige. Resan gick bra, men det var mycket snörök efter vägen och vi åkte förbi någon krock osådär. Men vi tog oss fram helskinnade och vi alla tyckte nog att det gick snabbt att ta sig ner hit till Enköping. Här hos Emelies mamma har vi

En vecka kvar!!!
tisdag 7 januari 2014 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Tjääna allihopa! Här sitter jag efter en lagomt intensiv dag, på min lediga dag. Denna vecka är fullspäckad. Naturligtvis av jobb (tre jobbdagar kvar), lite roligheter, planering & fix innan resan och framför allt ska vi säga hejdå till vänner och familj. Kommer bli lite tungt för min

Thailand Bangkok - Krabi - Phuket

Thailand Bangkok - Krabi - Phuket

13 januari 2014 - 5 februari 2014

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tobbe uppdaterar sin resa