Kristofer heter jag ! Jag tycker om att åka bort ! Följ våra eskapader på wombatfeber.blogg.se
hemstad Fredsgatan, Hedemora, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Fredsgatan, Hedemora, Dalarnas län, Sverige
Med Campervan längs med Östkusten
torsdag 25 november 2010 - Coffs Harbour, New South Wales, Australien

För alla er som är sugna på att åka husbil genom Australien. [link url=http://wombatfeber.blogg.se]http://wombatfeber.blogg.se[/link]

Hej fran en flygplats!

Nu sitter vi och hanger pa flygplatsen i Brunej. Den ar ganska trevlig sa 4 timmar har ska nog ga bra! Det hade varit mycket varre at vara pa Balis flygplats tex, den ar riktigt vidrig! Men alla mar bra och snart ar vi i Thailand och det ska blir superskont! Hopp hopp

Greetings from trawangan!

Hejsan! Ja nu har vi mot alla odds hittat ett internet som funkar riktigt tillfredstallande och det pa en o som inte ens har farskvatten! Har ar det riktigt fint alltsa! Man far kanslan av att man ar pa en riktig paradis o sa det kan nog stamma! On ar 2*3 km stor och det ar 9.5km runt den om man

Hej va!
onsdag 26 mars 2008 - Bali, Indonesien

Nu ar vi pa bali! Vi kom hit sent igarkvall och fixade ett riktigt bra boende mitt i Kuta pa Poppies Lane 2. Idag har vi inte gjort sa mycket mer an att slappat pa stranden och kollat pa surfare kakat lite och sovit midag. Snart ska vi ga och ata potatismos och korv! Vi har bestamt att vi ska

Hello
måndag 24 mars 2008 - Singapore, Singapore

Ja vi ar kvar i Singapore. Man kan saga att vi har gjort stan idag och kollat i en massa coola kopcentrum (det finns nagra stycken har) Jag har shoppat ocksa! En klocka, en kepa och ett par badbyxor, narmare bestamt en Casio klocka och billabong resten (inga kopior vad jag forstar :) Men nu regnade

Tja!
fredag 21 mars 2008 - Singapore, Singapore

Ahh, det var ett tag sen nu kan man saga, men det ar inte mitt fel for dagtboken funkant na i Malaysia! Men iallfall sa har vi det bra och allt ar frid och frojd! Vi kom precis tilol singapore och klockan ar 1 pa natten sa jag ar lite trott! Vi har precis gjort Malaysia pa precis en vecka! Lite

Forsta dan
fredag 14 mars 2008 - Bangkok, Thailand

Nu har vi varit i bangkok i en dag. Vi vaknade klockan tva idag och var utsovda, kanns det som iaf. Nu ska vi snart flyga till Kuala Lumpur Hej hej

Sådär ja
onsdag 30 maj 2007 - Al Fouganyine, Tunisien

vi är hemma igen! Det fanns inte så mycket internet där alltså!

Snart!
lördag 19 maj 2007 - Borlänge, Dalarnas län, Sverige

Nu skola jag bara jobba en dag till sen ska jag vara ledig! Yeah!

Hemma!
onsdag 10 maj 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Nu kan alla som orar sig sluta med det! Jag ar hemma igen!

Äntligen OZ

Äntligen OZ

15 november 2010 - 5 januari 2011

Äntligen kommer Australien och Nya Zeeland att få njuta nobelt besök av mig och Majflugan!

Kanariefågel v0.09

Kanariefågel v0.09

2 juni 2009 - 9 juni 2009

Benjamin! Ev surf

Germanien hela veckan

Germanien hela veckan

7 februari 2009 - 14 februari 2009

Svärmamma fyller år, å ja mä! Så vi åker till tyska släktingar. Jag hoppas på mycket plank åkning i dom österikiska alperna!

Asien Expressen

Asien Expressen

13 mars 2008 - 24 april 2008

En väldigt vanlig resa med väldigt ovanliga människor :) Vi flyger till bkk den 13:e mars och vidare till KL den 15:e Sedan efter malaysia sa blir det singapore och indonesien sen tillbaka till Thailand!

Kreta

Kreta

5 juni 2000 - 12 juni 2000

Med parents!

Turkey

Turkey

7 augusti 2002 - 14 augusti 2002

Jag och en kompis på första semestern utan parenteser :)

Kolmården

Kolmården

3 mars 2007 - 4 mars 2007

Utekväll i Norrköping på lördagen, hotellnatt i samma stad och djurparksbesök på söndagen. En halvtimme i lejonkulan och därefter lekstund i varghägnet. Mäktiga varelser...

Operation ökensand

Operation ökensand

22 maj 2007 - 29 maj 2007

Vi ska chartra oss till Tunisien i en vecka! Yahooo!

Sydostasien HellYeah!

Sydostasien HellYeah!

14 april 2006 - 10 maj 2006

Åka och slappa dricka Singha och lapa sol är det största målet!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kristofer uppdaterar sin resa