Blivande sjuksköterska som gillar distansritt, snorkling/fridykning, resa, äventyr,film, popcorn, matematik, vänner&familj,mat&dryck. Familjen består av maken Leif och våra två hästar. Man kan ta mig ur Enköping, men man aldrig ta Enköping ur mig.
hemstad Enköping, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Sotji, Ryssland
Te-stund i tarzankojan
fredag 27 september 2013 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hej. Vi är kvar på koh tao, vi förlänger vistelsen i Tarzankoja hela tiden, nu är planen att vi stannar till söndag. Just nu sitter jag och dricker te,hotellpersonalen kommer varje FM till vår terrass, med te och en burk med kakor. Idag fikar jag ensam, för Leif är och fridyker, jag är

Hajar
onsdag 25 september 2013 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hej! Idag gick vi upp klockan 6 för att fara iväg på hajskådning (trodde vi). När vi väl kom dit var det hajsnorkling som gällde. Tur att vi båda är goda simmare, så vi slängde oss i med kläderna på och fick många hajar och en massa fisk, väldigt härligt! Nu beger vi oss ut på

Koh Tao
tisdag 24 september 2013 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hej! Vi har lämnat koh samui efter 5 nätter och befinner oss nu på koh tao. Det är verkligen paradiset på jorden, vi har ett korallrev 25 meter från stranden. Vi har snorklat hela dagen, vilket märks eftersom tshirten inte täcker benen, så nu ser man ut som danska flaggan. Imorgon ska vi

peking
fredag 10 februari 2012 - Peking, Kina

Hej! Vi är i peking nu sen några dagar. Igår såg vi förbjudna staden och himmelska fridens torg. Idag har bi varit på kinesiska muren, bad mäktigt det är! Vi var även på akrobatshow, herregud vilka konster. Vi äter fantastiskt mat varje dag. Frukosten är ngt över det vanliga, Hilton Me

Soligt
söndag 20 februari 2011 - Baie-Mahault, Guadeloupe

Hej pa er i kalla Sverige! Bilturen vi var pa i forrgar var helt underbar, sa jakla haftiga saker vi fick se! Fina strander och klippor med VAGOR! Bilder komemr nar vi kommer hem. Vi var SUPERDUKTIGA pa att kora pa franskt vis och att lasa karta och skyltar! Det gar aven jattehoga vagor utanfor

Vagor!
fredag 18 februari 2011 - Baie-Mahault, Guadeloupe

Det ar en massa stora vagor, mamma blev omkullvalt tva ganger igar, sag valdigt roligt ut!! Haha. Imorgon ska vi utforska on i bil, ska bli valdigt roligt, tacka vet jag HERTZ! :) Nu ska vi ata middag. Ha det gott! /Marie o Ann

SOL!!
måndag 14 februari 2011 - Baie-Mahault, Guadeloupe

Hej pa all hjartans dag! Idag stralar solen mera an nagonsin pa Guadeloupe. Det ar otroliga vagor, bade ut och in, man flyger som en vante(Hahaha kanske sant ni behover anvanda hemma)och blir nasten sjosjuk :P Nu ska vi ga ut i solen igen; efter glass och ol. Ha det gatt! Kram fran Marie och

Hej igen
torsdag 10 februari 2011 - Baie-Mahault, Guadeloupe

Inlaggen kommer tatt efter varandra nu, men det forra blev bara sparat i utkast forst. Resan hit var tuff, manga timmar med turbulens och stolproblem. Personalen pa planet var fransman, inte som oss andra dodliga. Tacka vet jag Thai Arways :)! Idag har vi fatt nyttjat paraply hela dagen-i vara

Hej
torsdag 10 februari 2011 - Baie-Mahault, Guadeloupe

Hej! Vi har kommit fram. Det ar daligt ned datorer sa det kan bli daligt med bilduppladdningar; vi far ta det nar vi kommer hem. Maten ar helt fantastiskt! Vadret ar underbart: Vi forsoker halla er uppdtaderade :) Kram fran Marie

Hej

Barcelona med familjen.

Turkiet

Turkiet

12 juni 2015 - 19 juni 2015

Turkiet och Grekland med maken.

London Baby 2.0

London Baby 2.0

27 juli 2014 - 29 juli 2014

Shopping o Turista i Lodon med Mamma, Linda och Birgitta.

Dubai

Dubai

16 januari 2014 - 23 januari 2014

Ett break i vardagen, för Dubaibesök med mamma, pappa och brorsan.

Amsterdam

Amsterdam

8 juli 2013 - 11 juli 2013

Jag och min äldsta vän Linda ska resa till Amsterdam tillsammans.

Bröllopsresa!

Bröllopsresa!

17 september 2013 - 4 oktober 2013

Blivande maken och jag ska iväg på några veckors bröllopsresa i Thailand. :)

Riga 2.0

Riga 2.0

8 mars 2013 - 10 mars 2013

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marie uppdaterar sin resa