Dykning!
fredag 10 oktober 2008 - Yasawa Island, Västra divisionen, Fiji

I natt sov jag riktigt bra for forsta gangen pa lange, trots en smula sjosjuka av allt guppande. Frukost: bonor pa toast och aggrora. Sen akte vi ivag och dykte med var skitsnygga dykinstruktor! :) det var kul! De hade bara en snabb genomgng om vad vi skulle gora hur det skulle ga till, nar vi

Wanna Taki
torsdag 9 oktober 2008 - Yasawa Island, Västra divisionen, Fiji

Idag var det pannkakor till frukost. Efter det gick vi upp till toppen av berget pa on, en ratt brant vandring men superfin utsikt! Sen glassade vi i hangmattorna tills lunch: ris med stekta gronsaker. Efter lunch bar det av till nasta destination. Hela personalen stod vid baten och kramades och

Coral View
onsdag 8 oktober 2008 - Yasawa Island, Västra divisionen, Fiji

Fortfarande kvar pa samma o. vaknade sa fort solen hade gatt upp vid 6. at frukost en timme senare. 9 akte vi pa en grottur dar vi forst akte bat 30 min till en grotta mitt ute i vattnet. Pa med cyklop och snorkel. Hoppade in i grottan och simmade fran en oppen yta mellan grottvaggar in i ett

Coral View
tisdag 7 oktober 2008 - Yasawa Island, Västra divisionen, Fiji

Sa heter on som vi bor pa nu, ca 5 timmar fran huvud on. forst och framst vill jag ta tillbaka det dar med inga insekter pa hotellet igar! Imorse sag jag en kackerlacka storre an jag nagonsin ens sett pa bild! jag ljuger inte om jag sager att den var 8 cm lang! vaknade 6, at frukost, checkade ut

Fiji!
måndag 6 oktober 2008 - Nadi, Västra divisionen, Fiji

Akte fran LA 23.30 4 okober och eftersom att vi flog over datumlinjen forsvann hela mandagen den 5 oktober ur var kalender :) bra jag hatar mandagar! Framme 05.40 akte till hotellet i Nadi-Skylodge, ganska fint, inga insekter, bra pool och mat. Sov nagra timmar innan vi tog taxin in till stan som

Jattebakis!!!!
lördag 4 oktober 2008 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Igar sov vi tills vi vaknade gick ut pa stan for shopping men hittade inget dirket..Motte Maria vid 2 och tog en taxi till inspelningen av Jay Leno show!Tydligen stod vi pa gastlistan :) Studion var mindre an vad man kunde tro och Jay Leno aldre :) men han var skitrolig! jag kande inte igen

Disneyland!
torsdag 2 oktober 2008 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Idag besokte vi Musse och Kalle pa Disneyland! Allt var i Halloweentema och josses vad de hade dekorerat! Pumpor och spoken och skelett over allt! Vi traffade Musse, Langben, Tiger och Buzz Lightyear. Vi akte Splash mountain, Spacemountain, Indiana Jones aventyrsbana och massa simulatorer och annat

Universal Studios
onsdag 1 oktober 2008 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Vaknade 8 av att tjejerna borjade prassla och ha sig, sovit ganska gott. Kopte frukost och ringde Ida. Maria hamtade oss i taxi 10 och sen akte vi till Universal studios. Det var ganska dyrt 67usd -pengarna rullar, men det var det vart. Borjade med skrackhuset: House of horror som gaste pa liseberg

Los Angeles
tisdag 30 september 2008 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Lamnade hotellet 9.30 och satte fart mot LA. At lunch pa in'n out som maste vara det enda stallet i USA med frasha hamburgare! Framme i LA korde Allie runt oss i Hollywood sag UCLA, Hollywoodskylten, walk of fame, kodak och chinesetheater, beverly hills mm.. Vi tog en fika pa alskade starbucks

Mera Vegas..
måndag 29 september 2008 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Vaknade runt 10 snaret, at en snabb frukost innan Jag Tessan och Maria akte till en megastor kladoutlet, hittade inget direkt sa vi akte in till stan och de vanliga shoppingcentret istallet. Tillbaka till hotellet och glassa vid poolen ett par timmar innan vi gjorde oss iordning for

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Therése uppdaterar sin resa