Vill se andra delar av världen!
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Knivsta, Uppsala län, Sverige
Sista inlagget
onsdag 17 november 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Ja nu borjar det narma sig sitt slut, endast 3 dagar kvar... Efter en riktig sunk natt pa Railay Beach, pa det mest ackliga hotellet ni kan tanka er, for vi vidare till Karon Beach i Phuket. Dar checkade vi in pa ett riktigt lyxhotell for att kompensera vart lidande. Idag aker vi vidare till

Krabi, Ao Nang
onsdag 10 november 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej hej alla! Nu ar vi da som sagt i Krabi, Ao Nang, men kommer lamna denna stad for ett annat stalle som vi tror och hoppas ar mycket battre. Railay beach..ett vad vi hoppas pa ar lite lugnare och mer harmoniskt an denna mycket stressade och overturistade stad. Vissa thaiare pratar till och med

Mer Koh Lanta
söndag 7 november 2010 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hejsan hej! Vi ar fortfarande kvar pa Koh Lanta, och kommer sa vara till pa tisdag da vi fortsatter varan resa till Krabi. Vart exakt pa Krabi har vi inte bestamt oss for annu. Vad har hant sedan sist vi skrev..? Vi var pa den dar snorkelturen i fredags. Dagen borjade med att dom som skulle komma

Koh Lanta
torsdag 4 november 2010 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej! Vi har nu kommit till nasta o, Koh Lanta. Vi tog baten fran Phi Phi igar morse, turen tog bara en timme, och efter det blev det taxi till varat hotell. Ett okej hotell, men vi ville ha ett lite battre..sa hit har vi nu kommit idag. Long beach resort. Idag har det blivit sol och bad hela

En helt underbar dag!
tisdag 2 november 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Idag har det varit en helt underbar dag! Direkt efter frukost begav vi oss ut pa dagens stora aventyr, langvandring upp i bergen till ons vackra viewpoint. Forst bestamde vi oss for att vi skulle kopa oss en varsin poncho, detta eftersom det ju har regnat hela tiden sedan vi kom hit, plus att vi

De forsta dagarna
måndag 1 november 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej allihopa! Nu har vi anlant till Phi Phi Oarna efter manga om och men. Flyget tog lite dryga 10 tim, istallet for 11 men det gjorde ingenting da vara rumpor ommade lite. Med buss till Phuket Town checkade vi in pa hotellet. Sedan tog vi en liten rundvandring pa stan, och insag da att det har

Packa, fixa och vänta..
fredag 29 oktober 2010 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Hejsan. Detta blir vårat första inlägg i dagoken för våran efterlängtade resa till Thailand. Vi gick upp klocka 8.30 för att äta frukost och vakna till och börja packa. När detta var gjort, hyfsat smärtfritt + att Therese passade på att kasta lite gamla kläder, började vi

Shopping och massa rundturer
lördag 22 november 2008 - New York, USA

Hej! Denna stad ar helt fantastisk! Massa trevligt folk och sa klart massa bra shopping! Rundtur i gar med guid. Visade oss ground cero, empire state building, frihetsguddinan och pratade an massa om Manhattan och sa vidare. Maste ta saker lite kort, maste ata frukost nu. Vi ses! puss a kram

Shanghai
torsdag 22 maj 2008 - Peking, Kina

Hejsan! Imorn ar det dags for hemfard, idag blir det massa shopping! Far skriva lite grann bara for jag har inte mycket tid! Det stammer mamma, vi fick aka det supersnabba taget..431 km/h!! Sjukt fort, asballt att ha varit med och akt! Sen Shanghai, vilken super stad! MAssa skyskrapor..va upp i

Solbrand..
måndag 19 maj 2008 - Danzhou, Hainan, Kina

Hejsan! Ja nu var dett ett tag sedan som jag skrev, detta pga att det inte har funnits en dator att sitta och skriva vid.. En massa har hant, formodligen glommer jag val en del nu men..kort kommer senare som bevis pa min resa! Sista dagen i Peking spenderades pa basta satt, shopping! Men det var

Thailand

Thailand

29 oktober 2010 - 20 november 2010

Åka runt i Thailand med Daniel. Vi åker först till Phuket för att sedan resa vidare.

Kreta

Kreta

26 juli 2009 - 3 augusti 2009

Semesterresa tillsammans med Daniel.

Grekland

Grekland

5 augusti 2007 - 12 augusti 2007

Resa till Grekland med mamma och mostrarna.

Danmark

Danmark

19 december 2002 - 22 december 2002

Köpenhamn och Tivoli, julmarknad.

Fuerteventura

Fuerteventura

20 november 1998 - 27 november 1998

Farmor fyllde 60 år och det skulle firas!

Spanien

Konfirmationsresa

London

London

16 maj 2006 - 18 maj 2006

Shopping på Oxford med Sandra och Linda, samt hälsa på Susanne.

Estland

Estland

9 april 1995 - 12 april 1995

Hälsade på brevvännerna som vi kommit i kontakt med genom Gredelbyskolan.

Norge

Norge

16 maj 2007 - 20 maj 2007

Fira Norges nationaldag med Ted, Amelie och Hilde.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Therese uppdaterar sin resa