Tycker tyvärr inte att Resdagboken funkar så bra alla gånger så uppdaterar på bloggen ist..
hemstad Jakobsberg, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Jakobsberg, Stockholms län, Sverige
Bloggen istället
fredag 3 juni 2011 - Alanya, Turkiet

Förra sommaren skrev jag här rätt ofta. Sådär som en resdagbok men nu använder jag mig av bloggen. Här får det bara bli om vi gör nått riktigt speciellt. Blir så tjatigt att skriva dubbelt. :P Vill man följa vad jag gör med mitt liv i Alanya får man klicka sig in på

Hemma i Alanya
onsdag 1 juni 2011 - Alanya, Turkiet

Sitter pa ett internetcafe i Alanya, darav alla konstiga bokstavar och ord. :) Livet har nere ar underbart. Saklart! Jag har inte riktigt fattat att jag ska vara har lika lange (eller langre) som forra sommaren. Helt galet! Jag har fortfarande kvar kanslan av att jag ska hem om en vecka typ. Jag

Mot Alanya
söndag 29 maj 2011 - Jakobsberg, Stockholms län, Sverige

Nu har resan börjat! Jag är på väg. Dock är inte Alanya aktuellt riktigt ännu. Just nu sitter jag på ett tåg påväg mot Göteborg, för att möta upp en tjej jag ska resa och bo med. Det ska bli otroligt kul att träffas! Vi har bara pratat vis msn och telefon så det är lite nervöst.

Tidsoptimister och lite action
lördag 26 mars 2011 - Alanya, Turkiet

Idag var vi tvugna att gå upp "tidigt". Först blev det Migros för att handla flingor och kakor att ta med hem till Sverige. Sen en sistaminutenshopping för Emelie i Adidasstoren. Tidsoptimister som vi båda är (=ingen bra kombination) var vi ute i sista stund, såklart. Vi fick oss en rask

Busy on the beach
fredag 25 mars 2011 - Alanya, Turkiet

Imorse var vi duktiga bådatvå och gick upp ni tid och gick ner till poolen. Sista dagen. :( Då gäller det att ta tillvara på tiden. Vi låg där och stekte fram till lunch. För vi lunchtid skuggar hotellet poolen så då får man flytta till andra sidan och stranden. På stranden hade jag

Folk från i somras
torsdag 24 mars 2011 - Alanya, Turkiet

Idag började vi dagen vid poolen. Kändes otroligt lyxigt. Trätrall överallt och solstolar i trä med tjocka madrasser och kuddar. Plus att vi var typ ensamma där. Hur ska man kunna nöja sig med något annat efter denhär veckan?! Igår träffade vi på en kille från i somras. (Kommer inte

Ögongodis
onsdag 23 mars 2011 - Alanya, Turkiet

Ligger på stranden och njuter av utsikten. Tatueringskillen varndrar runt här och bara är sådär snygg. Hehe. Han kunde tydligen vara ännu bättre än jag trodde. Han hade en lite "uppvisning" nyss. Körde rondat-flickisx2-salto på stranden. Gillart! Utöver honom vandrar det runt några

Tisdag
tisdag 22 mars 2011 - Alanya, Turkiet

Imorse var Emelie hurtbulle och var ute och sprang innan frukost. Herreguud. Jag sov. :) Förmiddagen tillbringades på stranden. Och jag såg veckans snygging, helt klart. Turk, tatueringar, bar överkropp, lagom tränad, ljusa jeans och pilotbrillor. Behöver jag säga mer? Eftermiddagen sov vi

Annorlunda Alanya
måndag 21 mars 2011 - Alanya, Turkiet

Idag har det varit strålande sol och vi har legat på stranden och bara njutit. Tyvärr lyckades jag bränna mig (jävla nybörjare!) så nu är jag alldeles röd. Man märker inte hur stark solen är när det blåser lite. Learning by doing! Iaf så är det helt uuuunderbart att skutta runt i

Första dagen
söndag 20 mars 2011 - Alanya, Turkiet

Första dagen på semestern. Underbart! Vi kom fram till hotellet, SunPark Ocean, vid 04 nånting. Hotellet är grymt fint! Vi har världens skönaste sängar, stort rum, stor balkong med havsutsikt, underbart badrum med STOR dusch och varsin morgonrock med tillhörande tofflor. :) Lyxigt! Efter

Thailand2011

Thailand2011

29 november 2011 - 23 december 2011

3 veckor med sol, bad och värme istället för tråkiga, mörka Sverige. :)

Alanya sommaren 2011

Alanya sommaren 2011

30 maj 2011 - 31 augusti 2011

Sommaren kommer tillbringas i Alanya igen! :)

Chartervecka i Alanya

Chartervecka i Alanya

19 mars 2011 - 26 mars 2011

Riktigt trött på kylan och vardagen. Blev en sista minuten, en vecka i "mitt paradis".

Alanya again

Alanya again

30 augusti 2010 - 29 september 2010

Åker tillbaka till mitt "paradis" Alanya. Dock utan SysterYster denna gång. Första resan helt själv. :) Mycket spännande. Ska unna mig en månad med att ligga på stranden och läsa böcker. Bara va, och njuta.

Tidsfördriv i Paradiset (Alanya 2010)

Tidsfördriv i Paradiset (Alanya 2010)

5 juni 2010 - 3 augusti 2010

Jag och SysterYster i Alanya för att leva livet. Umgås med alla galna turkar och bara göra det vi vill. Tills vi tröttnar eller pengarna tar slut. :)

Barutbildning Kos, Grekland

Barutbildning Kos, Grekland

7 maj 2010 - 4 juni 2010

Barutbildning på Kos, Grekland.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Therese uppdaterar sin resa