Alltid glad och positiv, älskar bra fester och att spendera pengar. Nu blir det aupair den här sommaren, hos en familj på Long Island.
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Panik... och nya bilder.
tisdag 1 augusti 2006 - Long Island, New York, USA

Sa har man bara en enda helg kvar att se fram emot... usch vad jag hatar det. Samtidigt som jag saknar hemma kanns det sa otroligt bra att vara har. Alskar NY och mina nyfunna vanner (saklart, dom matar ju hand om mig :) ) och kommer sakna det sa sjukt mycket. Oh well, det ar val bara att aka

Aterigen en fantastiskt harlig helg...
tisdag 25 juli 2006 - Long Island, New York, USA

Sa var det aterigen dags for en weekendupdate! Forra veckan var HEMSK med ungarna, dom var verkligen rekordjobbiga. Forhoppningsvis blir den har veckan battre, sonen har inte lika manga aktiviteter och vadret ska bli bra. I fredags tog jag bussen till city (som vanligt) och njot av en pase chips

I L O V E NYC :)
tisdag 18 juli 2006 - Long Island, New York, USA

Sa har annu en mycket festlig helg passerat ALLDELES for fort. Forra veckan var jobb as usual. Pa fredagen hamtades underbara Emilia upp vid farjan och sa korde vi i ilfart till andra sidan on, stressade som bare den for att hinna med bussen till city vilket vi ocksa gjorde. Val dar gick vi till

NYC, jobb, same old :)
tisdag 11 juli 2006 - Long Island, New York, USA

Sa var det dags for en liten resume av den gangna veckan! Det var jobb as usual, barnen var precis lika ouppfostrade som vanligt och den enda skillnaden var att dom nu har borjat pa sma lektioner, det ar nagot varje dag. Brianna har piano, simning och Jack har lasning, tennis och simning. Blir

Tiden gar sa fort!
tisdag 4 juli 2006 - Long Island, New York, USA

Ja tiden bara ruuuusar ivag kanns det som... har bara 6 arbetsveckor kvar. Det ar ju typ ingenting... Allt ar fortfarande bara bra. Formiddagarna brukar mest bli hang hemma, sen lunch och sen stranden i nagra timmar. Barnen ar... barn och antagligen inte dom lattaste men allt fungerar. Jag ska ju

Midsommar...
tisdag 27 juni 2006 - Long Island, New York, USA

Sa har annu en vecka passerat, helt otroligt vad fort tiden gar! Anyways, forra veckan var ratt soft, barnen hade halvdagar ons-fre sa det blev inte sa mycket gjort. Det mest spannande som hande var nog i torsdag nar jag hamtade Jack (Brianna hade en playdate) och han efter en stunds tystnad i

Weekend update!
måndag 19 juni 2006 - Long Island, New York, USA

Sa har alltsa en vecka gatt och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet. Familjen ar verkligen sa snalla och later mej (an sa lange) folja med pa allt dom hittar pa. Sa idag var vi i East Hampton dar Loris (mamman) foraldrar bor och firade Fathers Day med lite bbq. En lite annorlunda amerikansk

Med en kaffe till frukost...
söndag 11 juni 2006 - Long Island, New York, USA

Sa sitter jag har nu antligen. Sov helt otroliga 12 timmar inatt, helt slut efter resan. En resa som f;r ovrigt inte lamnade mycket att onska, allt gick precis som det skulle om inte battre. OK, visserligen ville SAS ha betalt for frukosten (ehh glom det) men fr[n London till NY var det toppenresa.

Vill ha sommar!
fredag 24 mars 2006 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Så är det bestämt, mailades med familjen idag och dom "are counting on you coming over and we are so excited about meeting you in real life"!!! Är dock realist, inget är bestämt förrän biljetten är bokad. Och inget är säkert förrän dom faktiskt hämtar mej på flygplatsen... men,

Au pair

Au pair

10 juni 2006 - 12 augusti 2006

Sommaraupair i US!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Makine uppdaterar sin resa