Mahalo
onsdag 24 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Helloo ah då va denna resa över då... ska sova bu och så åker vi t flygplatsen t möran :(( har iaf övernattat på big island Volcano å såg lava landskap å aktiv vulkan så va rätt häftigt å gjort de. I lördags snorklade vi med vilda delfiner var ett helt stim så de simmade under oss

Black beach & vulkaner
onsdag 17 januari 2018 - Volcano, Hawaii, USA

Hellooo idag fick vi gå upp tidigt igen 😂 skulle med flyger t big island Hawaii så nu e vi där iaf. Hyrde bil när vi komm fram och det gick jättebra, var ju inte jag som körde så de va inga problem 😂😜😃 åkte förbi black sand beach väldigt udda strand men va coolt å se iaf 😊

Aj bränd som fan
tisdag 16 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Aloha! Nu packar vi inför resan imorn till big island Hawaii lr ah Jessica packar å ja ligger å äter nötter 😂😂 snäll man e asså 😛 Aja igår låg vi på stranden hela dagen gick efter de å handla lite förfriskningar 😊 så vi blev på baren här nere på hotellet men de sa att de

Pearl harbour
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Gick upp halv 5 imorse eftesom vi skulle åka 05:40 å simma ned vilda delfiner men när vi kommer till hamnen så säger de att de e för höga vågor och riskabelt att åka ut så vi får omboka detta tills på lördag så då hoppas jag att det blir av!! Typ höjdpunkten på allt ju. Aj a så vi

Missilhot
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Börjar denna dagen med missilhot så vart rätt chockad och fatta typ ingenting :p låg ju och sov och får ett meddelande på mobilen ”nödsamtal” och att det var en missil påväg not Hawaii å att vi skulle söka skydd och det var ingen övning. Visste inte va ska skulle tro först, fick

Yay!
lördag 13 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Ja va e de mu andra dagen typ här lååångt borta :) har solat idag ogg men kändes varmare idag å blev väl lite brända... iaf Jessica typ överallt men inte riktigt :p ja blev tydligen bränd på örnen spec vänstra 😂😂 å små ställen å så Aja .. fick så jäcla ont i ögonen efesom

1 dygn i Honolulu
fredag 12 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Drygt nyss gjort ett inlägg .... men får väl göra om å göra rätt då 😂😂 nu har vi iaf varit på Hawaii 1 dygn :) var en fruktansvärd och jobbig resa hit.. tog väl allt som allt typ 40 timmar med alla resor och all väntan där emellan .. flyget var hemskt ont överallt å sömnlösa

Flyg
onsdag 10 januari 2018 - Landvetter, Västra Götalands län, Sverige

Väntar på första flyget till London nudååå.. fryktansvärt trötta men får väk hoppas att 24 timmar går fort 😂😂✈️🛩 Hawaii nästa 🙌🏻☺️☺️😃😃👍🏻🥂😍😍

Nu drar vi! :):)
onsdag 9 oktober 2013 - Skoghall, Värmlands län, Sverige

Om en halv timme är vi påväg till oslos flygplats och tar flyget till bangkok! kan inte riktigt få in att vi ska åka än men de kommer väl innan vi flyger... får man väl världens panik eftersom ja hatar & flyga!! :P:p ska bli spännande detta och se hur de går haha :D kommer sakna

Long time no see
tisdag 18 februari 2014 - Melbourne, Victoria, Australien

Nu e jag i Melbourne , st kilda. Va ett bra tag sen jag skrev nu!! Eller jag skrev för en vecka sen men de försvann!! Hehe .. Så nu e jag iaf i en familj och bor å jobbar som housekeeper/babysittier . En vääälfigt udda familj som e extremt religös. Judisk så i köket får man passa sig man

Hawaii-resa

3 januari 2014 - 31 juli 2014

Australien resa

Australien resa

3 januari 2014 - 3 mars 2014

Efter Asien tar vi Australien å försöka jobba!

Asien resa

Asien resa

9 oktober 2013 - 3 januari 2014

Asien fram till 3 januari sen blir de Australien!

Äventyr i Asien

Äventyr i Asien

9 oktober 2013 - 3 januari 2014

Här kan läsas om mina stora å små äventyr i Asien

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Matilda uppdaterar sin resa