En tjej älskar att vara ute på resande fot o upptäcka världen
hemstad Linköping, Östergötlands län, Sverige
Senast aktiv - från Sverige
Sista kvällen

Då är vi inne på vår sista kväll, veckan har sprungit iväg. Vi har verkligen haft en kanon vecka, vädret har varit så kanon som varmast 48° idag så har det nog varit den kallaste dagen 35°. Men vi har hunnit med att shoppa, bada i poolen, i havet, njutit av solen och ätit god mat.Sen

Stor dag igår

Idag är det lördag tiden går fort snart är vi hemma igen i Sverige. Vi har verkligen haft kanon väder, igår vid poolen så visade temperaturen 48° men det känns inte som att det är så varmt som det är. Det är även konstigt att vi inte bränt oss mer än vad vi har gjort.Igår så

Spa och mycket bad

Klockan ringde 07.30 varför jo kommer man inte upp skapligt så blir du utan solstol hela dagen, väldigt surt. Jag gick ut idag kl 08 och typ alla stolar var upptagna med handdukar, man tänker ju att på semestern ska man sova länge men nej det är bara att gå upp när klockan ringer. Igår

Flyg försenat och magsjuka

Som rubriken nämner så blev vårat plan till Turkiet försenat. Planet skulle ha lyft kl 12.40 men vi kom iväg klockan 15, men tiden på flygplatsen gick fort. Vi fick även kompensation för förseningen 100kr var, så medan vi väntade så köpte vi lite gott. Något jag har lärt mig på mina

Imorgon bär det av till Turkiet
söndag 1 juli 2018 - Östergötlands län, Sverige

Ja imorgon är det dags igen att lämna sverige för att se en liten del av världen. Det är imorgon semestern börjar på riktigt att va hemma och ha semester är verkligen inte att ha semester på riktigt för det finns så mycket måste att göra.Dagen har i stort sett varit att packa. Jag vet

Resan närmar sig sitt slut
tisdag 27 mars 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Vi startar detta inlägg med att säga god morgon världen.Idag är våran sista heldag här på Koh Lanta och den kommer som alla andra dagar spenderas på stranden. Vi måste ju passa på att njuta av den underbara värmen, det underbara blå havet och lugnet. Jag tror som kallast har vi haft

Blickar ut över ett klar blått hav
söndag 25 mars 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

God morgon alla där hemma. Klockan är 10 här på Koh Lanta och vi ligger i varsin solstol på stranden och blickar ut över ett stilla klar blått hav, där en segelbåt sakta glider förbi.På stranden går backpackers som letar boende eller som är på väg mot sina nästa destinationer. När

Lata dagar på stranden
fredag 23 mars 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

God morgon alla underbara nu ligger jag här på stranden och uppdaterar min resedagbok. Visserligen finns det inte så mycket att skriva om för vi bara latar oss på stranden om dagarna och äter gott på kvällarna. Men vi rör oss lite, vi tar en strand promenad på ungefär 1 mil varje dag.

God morgon
torsdag 22 mars 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Godmorgon alla där hemma. Vakna nyss upp till en blå himmel och 28 grader klockan är 8. Kan lätt vänja mig vid detta liv. Resan hit gick bra den tog sammanlagt 12 timmar men allt gick smidigt och hotellet är litet och mysigt ligger 50 m från stranden. Vi har en pool som blickar ut över

Lyx hotell
onsdag 16 november 2016 - Bangkok, Thailand

Då var vi framme i Bangkok och ska spendera våra sista dagar här innan  det är dags att dra hem till Sverige. Hotellet jag lyckats boka var väldigt lyxigt har aldrig bott så här fint. Idag har vi spenderat dagen vid poolen och tagit vara på soltimmarna. Så skönt har det varit bara

Turkiet 2018

Turkiet 2018

2 juli 2018 - 9 juli 2018

Tar en lite sommar tripp till Turkiet.

Thailand 2018

Thailand 2018

20 mars 2018 - 28 mars 2018

Denna gång blir det en väldig kort charter resa till Thailand.

Thailand 2016

Thailand 2016

1 november 2016 - 18 november 2016

Tänkte visa min underbara mor och systerdotter det land som står mig varmt om hjärtat. Jag blir reseguiden och mina planer är att vi kommer besöka Phuket, Phi Phi, Koh Lanta och sist spendera våra sista dagar och pengar i Bangkok

Spanien

Spanien

27 juni 2015 - 4 juli 2015

Drar på en liten tripp med sambon för att kolla in hans mors lägenhet där borta. Får se vad Spanien har att erbjuda :)

Egypten

Egypten

9 februari 2015 - 16 februari 2015

Lämnar kalla Sverige för en vecka i Egypten med lilla mamma :)

Turkiet Bodrum 2014

Turkiet Bodrum 2014

14 augusti 2014 - 21 augusti 2014

Dags att testa något annorlunda låt oss dra på charter 1 vecka till Turkiet med All Inclusive.

Australien

Australien

21 augusti 2013 - 20 oktober 2013

Dags att testa sina vingar igen. Denna gång blir det plugg, sol och mycket mer ;)

Australien och Malaysia here we go!!

Australien och Malaysia here we go!!

12 december 2012 - 14 januari 2013

Elin och jag drar till Australien för nya äventyr och för att träffa hennes kusin. Vi börjar med några dagar i Sydney sen bär det av till Melbourne. Innan vi drar hem till Sverige så gör vi ett stopp i Malaysia i några dagar...

Karibien närmare bestämt St Lucia

Karibien närmare bestämt St Lucia

19 december 2011 - 9 januari 2012

Jaha dags för en resa igen denna gång bär det av till helt otippade Karibien till ön St Lucia =)

Thailand igen

Thailand igen

17 november 2010 - 17 december 2010

Resa med Sandra och Persson

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sandra uppdaterar sin resa