Bangkok!
lördag 15 januari 2011 - Bangkok, Thailand

Då är vi i Bangkok för att shoppa loss totalt! Mötte upp Bill och Åsa här efter en 15 timmar lång buss tur. Har vart på Bangkoks största marknad och shoppat och sen har det även vart shopping på MBK. Var ju tvungen att fylla på keps förrådet framför allt ;) Idag 18 Januari har vi

Framme!
torsdag 6 januari 2011 - Bangkok, Thailand

Då är jag i Bangkok och är nu på ett hotell som jag sovit på inatt. Lyxigt som skam ka jag lova! Folk bär dina väskor och ger mig mat och liknande hela tiden :) Rummet kan man inte klaga på heller. Sovit som en prins! Nu bär det av till flygplatsen för att dra vidare till Krabi för att

Cykl premiären!
söndag 2 januari 2011 - Townsville, Queensland, Australien

Då var trippen klar för denna dag på cykeln. Tog en tripp upp till Castel Hill! Sjukt högt berg med uppför i en timme. Var längesedan jag svettats så mycket :) Var mäktigt när man väl kommit upp till toppen och bara njuta av utsikten och veta att man inte behöver ta ett tramptag på

Vidrigt!!
söndag 26 december 2010 - Townsville, Queensland, Australien

Som ni kanske redan vet så sitter jag fast i Townsville! Men nu har jag faktiskt beställt en ny biljett härifrån till Sydney! Kostade mig 1800kr men det fick det kosta! Så om det är någon vänlig själ där ute som är sugen på att skänka lite pengar till "Tommy´s tycka synd om fond" så

Uppdatering!
torsdag 23 december 2010 - Rainbow Beach, Queensland, Australien

Här kommer äntligen lite info vad jag har gjort under dom senaste dagarna. Jag har vart i Byron Bay och tog en tripp till Nimbin. Sicken by alltså! Det röktes maja och allt annat som gick att röka. Sen fanns det kakor till en hel stad. Sjukt kul att bara se denna lilla pårökta by. Det är

Skön dag!
tisdag 14 december 2010 - Bondi Beach, New South Wales, Australien

Idag har vart en skön dag! Legat och försökt få lite färg (vilket är svårt för mig!) Sen tog jag en tur för att utforska resten av staden Bondi. Sen har jag stått och kollat på sjukt duktiga skateboard snubbar. Stog där i 3 timmar och bara avundas att jag inte är så grym! Imorgon går

Bondi Beach!
söndag 12 december 2010 - Bondi Beach, New South Wales, Australien

Nu är jag äntligen framme i Bondi Beach! Flygresan gick bra. Inga böter denna gången! :) Har badat för första gången denna resan! Det var sjukt kallt i vattnet! Var bara i och doppa mig 2 ggr sen sola jag resten. Bor sjukt nära stranden, tar 2 minuter att ta sig till beachen :) Ska stanna

Skydiving in Rotorua
måndag 6 december 2010 - Rotorua, Bay of Plenty, Nya Zeeland

Idag var dagen inne för skydiving! Helt sjukt var det! Försöka hitta en värre kick än detta blir sjukt svårt! Fixade även en buss till Wellington imorgon kl 08:00. Ska bli skönt att vara på plats eftersom flyget går därifrån. Ska även fixa pass till Thailand där! Sjukt skönt när

Dyk i Paihia
lördag 4 december 2010 - Paihia, Northland, Nya Zeeland

Då var stunden inne jag väntat på genomförd! Har dykt i den lilla staden Paihia! Var först ute på ett skepp som hade sjunkt. Startade i fören och drog oss sakterligen bakåt mot fören. Vi var inne i skeppet faktiskt. Sjukt häftigt faktiskt! Såg en muräna och massa fiskar. Efter det

eppet faktisktDyk i Paihia!
lördag 4 december 2010 - Paihia, Northland, Nya Zeeland

My own trip!

My own trip!

19 november 2010 - 30 mars 2011

min resa som startar i göteborg och landar i melbourne och drar östkusten upp och en tripp till Nya Zeeland och avslutar i Thailand där jag möter upp min bror Jimmy

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tommy uppdaterar sin resa