Mera indien
måndag 6 november 2006 - Hongkong, Hongkong

Samaste! Sen jag skrev senast har jag lamnat Goa och Indien. Jag och tre Australiensare, Aron, Kyle och Scott, tog taget ner till Kerela, dar allt skulle vara sa bra. Vi slosade 8 dagar pa att forsoka hitta vad som vad bra med den provinsen. Visst! Det var val trevligt men mestadels smutsigt och

Mumbai & Goa Gubbar
tisdag 10 oktober 2006 - Bombay, Maharashtra, Indien

Jag landade i ett varmt, fuktigt och hogljutt Bombay mitt i natten. Det var manga indier dar. Lukten av avlopp blandas med curry och rokelse, en utsokt kombination. Rattor och kor i varje gatuhorn men ratt intressant. Jag tog in pa "The Red Cross hostel" Och blev aten levande varje natt av "bed

Sydafrika
fredag 22 september 2006 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej Igen! Nu har jag tillbringat nastan en manad har Sydafrika. Jag kan varmt rekomendera att resa har. Det har landet har allt. Jag borgade i Johannesburg men beslot mig for att spara det samsta till sist sa jag akte ner till Kapstaden dar jag motte upp med min van och gamle rumskompis

Only in the states!!!
i USA
torsdag 21 september 2006 - New York, USA

Sen jag anlande till de forenta staterna av amerika har alla mina fordommar bessannats. USA har verkligen levt upp till sitt rykte och i stort sett allt har varit precis som jag forvantat mig, pa gott och ont. Jag flog in till LA fran Quito och landade dar sent pa kvallen. Jag motte upp med min

Bättre sent än aldrig...
fredag 21 juli 2006 - La Paz, Bolivia

Jag är inte mycket för mass-mejl eller något vidare på att höra av mig över huvud taget, så ni som vill ha koll pa mig kan på den här sidan se bilder, vart jag befiner mig etc. Sen jag lämnade stockholm har mitt liv förandrats en smula. Jag lämnade stress, tristess och rutiner hemma.

Bättre sent än aldrig...

Brädakning och Skräpmat

Kina

Kina

3 november 2006 - 30 november 2006

Hon kong action, kinesiska muren och kinakäk.

Indien

Indien

22 september 2006 - 2 november 2006

Hitta mig själv :)

Syd Afrika

Syd Afrika

6 september 2006 - 21 september 2006

Syd afrika

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tor uppdaterar sin resa