Jag är lång, blond och oerhört intelligent
hemstad 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige
Tioman island tillsammans med tjejer fran svalovs kommun
lördag 31 mars 2007 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Las pa: Muja Nu! Tobias.

Thaksin Hospital, Surat Thani
torsdag 22 mars 2007 - Pangkor, Perak, Malaysia

Hej! Nar jag var och dok utanfor Koh Tao trodde jag att jag natt botten, men sa var det inte... Fy fan for Hat Rin! Ackligt jakla stalle med svenska menyer, skabbiga tatuerade toplessolande partyturister, "boten anna dans", dyra priser och troligtvis thailands samsta strand! Det fanns dock tva

Min granne e en ladyboy
fredag 16 mars 2007 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hej! Ja jag vet det var en bra rubrik och dessutom e det helt sant! Detta har hant sedan jag lamnade pokemonlandet Myanmar. Det borjade med att jag hangde en dag i Bangkok och dar spenderade jag tiden med att ga pa varldens fetaste bio.. tva ggr! Sedan tog jag en overnattsbuss och sedan bat till

Burmese day's ; eller som vi sager i Sverige, Myanmar dar
tisdag 6 mars 2007 - Rangoon, Myanmar (a)

Halla resedagboken! Imorgon aker jag hem till det varma soliga Thailand. Men forst en rapport fran det annu varmare och soligare Myanmar. Det forsta jag maste saga om Myanmar ar att har ar fruktansvart fattigt. Nar jag var i Kambodja blev jag chockad over hur daliga lonerna var dar. Till exempel

Myanmar
tisdag 20 februari 2007 - Inlesjön, Shan, Myanmar (a)

Halla! Otroligt nog har jag hittat en kille med en dator och modem i detta, landet som Bill Gates glomde. Jag kommer hem (thailand) den 7:e istallet. Sa mamma kontakta inte sveriges ambassad innan dess ar du snall. For ovrigt ar Myanmar lika haftigt som jag hoppades pa. Har e tatuerade man i

Lite listing!
måndag 12 februari 2007 - Bangkok, Thailand

Jag var bara tvungen att gora nagra listor! Resans Hojdpunkter!! 1. Sa Pa! Vietnam Sa vackert att jag blev tarogd. Extremt harliga och fashinerande manniskor. Riktigt bra trekking, fantastiskt mat och jag hade till och med tur med vadret! Klart etta! 2. Norra Laos i storsta allmanhet! Gott

More Thailand!
söndag 11 februari 2007 - Kanchanaburi, Kanchanaburi, Thailand

Hej! Om tva dagar Myanmar! This i my plan (som jag i slutandan troligtvis inte kommer folja eftersom jag aldrig gor det): Yagoon --> Kalaw(tre dagars trekk till) --> Inle lake --> Mandalay --> Hsipaw --> Mandalay igen (bat till)--> Bagan --> Yagoon, flygplan hem! 18 quality days! Thailand e

I am no longer a traveler..
tisdag 6 februari 2007 - Bangkok, Thailand

I am a tourist!! For nu e jag vast igen... Kanns det som. 7-eleven, ATM, McDonalds, Pizza Hut. Jag e tillbaka i Thailand igen. Thailand kanns sa sjukt civiliserat i jamforelse med norra Laos, pa gott och ont. Mest gott faktiskt jag gillar trots allt McDonalds glass och det kanns bra att det e latt

Lokalbuss i Laos!
fredag 26 januari 2007 - Luang Namtha, Luang Namtha, Laos

Heawwo! Igar var jag i Oudomxai! Det var da det slog mig. Jag e med storsta sannolikhet den forsta bjarebon i varldshistorien som satter sin fot i Oudomxai. Jag kanske borde satta upp en gogaboetflagga eller nagonting annat for att visa pa bjarenarvaron. Men om ni nu sitter dar hemma och har som

Jag har sett.....
tisdag 23 januari 2007 - Vang Vieng, Laos

En osimkunning indier som gled baklanges i ett traktorinnerdack nedfor en flod in i en hjord med vattenbufflar. Jag har sett hans australienska kompis springa ut i floden och jaga ivag bufflarna med ett langt bamburor samtidigt som han skrek som tarzan! Man far sa mkt nya erfarenheter av att resa.

Asian Luffing

Asian Luffing

23 november 2006 - 5 april 2007

jag ska backpacka runt i sydostasien

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tobias uppdaterar sin resa