Enkel blivande pappa tänkte att det skulle vara kul att spara sina tidigare resor någonstans. Något i stil med vad Enderboy gjort... (ja, jag bara kopierar...)
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Moskva, Ryssland
Första anhalt
söndag 7 januari 2007 - Moskva, Ryssland

Landade för några timmar sedan efter en guppig flygtur. Är trött och det bistra vädret och de påpälsade flygplansvakterna gör inte humöret så mycket bättre. Hur öststat är inte detta! Cement och betong och kallt kaffe i automaterna. Och köandet! Trodde det var en avlägsen epok i den

Värlsdtrippen

Drömma eller...

Tredje Tågluffen

Tredje Tågluffen

15 juni 1996 - 29 juni 1996

Tredje tågluffen belv ju inte riktigt samma sak som de två första. Denna gång reste jag själv i två veckor och vandrade några favoritgator och upplevde en ny stad.

Andra Tågluffen

Andra Tågluffen

4 juli 1995 - 4 augusti 1995

Min andra tågluff och sen skulle det bara bli en till. Detta var verkligen en mastodontresa över stock och sten. Aldrig har jag sovit så mycket på tåg och ute i det fira. En lågbudgetresa utan dess like tillsammans med Lajmen.

Första tågluffen

Första tågluffen

4 juli 1990 - 4 augusti 1990

Min första tågluff var detta och egentligen inte riktigt luddet stod det nog till i min mössa som på den tiden var en virkad sådan i allsköns färger. Med på resan var en då 16-årig Jakob.

Sverigetrippen

Sverigetrippen

29 juli 2002 - 18 augusti 2002

Bestämde mig och ett par dagar senare hade jag förvandlat min Clio till husbil med kök och säng. Dagen innan min födelsedag begav jag mig sedan ut på en tjugo dagar lång bilresa runt Sverige.

Skräp

Skräp

1 juli 2006 - 3 juli 2006

Detta...alltså...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Rickard uppdaterar sin resa