Thomas Skotte
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Fuengirola, Andalusien, Spanien
Dag 16
tisdag 16 december 2008 - Amsterdam, Noord-Holland, Nederländerna

Sitter i Amsterdam och väntar på flyget till Arlanda. Tack än en gång för alla hälsningar! Vi ses hemma.

dag 15
måndag 15 december 2008 - Varadero, Matanzas, Kuba

Hemresa 2,5 timme med buss till Havanna + 9 timmars flyg till Amsterdam.

Dag 14
söndag 14 december 2008 - Varadero, Matanzas, Kuba

Idag åkte vi buss till Varadero shoppade lite till på marknaden och rombutiken, tog sedan en CoCoTaxi till hotellet, fortsatte med lunch och bad på stranden.

Dag 13
lördag 13 december 2008 - Cienfuegos, Playa Rancho Luna, Kuba

Vi hyrde en båt och var ute på djuphavsfiske, men ingen fisk utan det blev några Cuba libre istället.

Dag 12
fredag 12 december 2008 - Cienfuegos, Playa Rancho Luna, Kuba

Idag hade vi shoppingdag inne på marknaden och tittade till Al Capones sommarhus, köpte en snygg humidor att lägga alla cigarrer som inhandlats.

Dag 11
torsdag 11 december 2008 - Cienfuegos, Playa Rancho Luna, Kuba

Har varit ute med en stor catamaran och snorklat ute bland öarna, ätit färsk hummer och druckit mer mojito och pina colada.

Dag 10
onsdag 10 december 2008 - Cienfuegos, Playa Rancho Luna, Kuba

Vi har varit mest på hotellet Sirenis la Salina.

Dag 9
tisdag 9 december 2008 - Varadero, Matanzas, Kuba

Har lagt upp lite bilder, dom kanske inte stämmer riktigt med dagarna, fixar det senare. Ngt snabbare Internet här, men kostar 10$/tim. Nu ska jag hämta rom, pilsner och en cigarr sedan lägga mig på stranden i en solstol och ta siesta. Vi har det väldigt bra om ngn undrar. Skriver mera och

Dag 8
måndag 8 december 2008 - Varadero, Matanzas, Kuba

Transport till Varadero med stopp för sevärdheter.

Dag 7
söndag 7 december 2008 - Trinidad, Sancti Spíritus, Kuba

Efter frukost på hotellet åker vi in till Trinidad stad, en stad som inte förandrats på 200 år, en titt på en keramikverkstad, en promenad till en bar som heter la Chanchanchara samma som drinken är uppkallad efter, honung, lime, vatten, is och självklart rom. det satt en man och rullade

Fotbollsresa till El Clasico

9 april 2010 - 12 april 2010

Real Madrid - Barcelona (0-2)

Cuba

1 december 2008 - 16 december 2008

Rundresa på Cuba. Havanna-Varadero m.m.

Milano

26 november 2008 - 28 november 2008

Fotboll med Zlatans och Inter mot Panathinaikos i Chamions league

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Thomas uppdaterar sin resa