Utopia bar&resturang
tisdag 14 januari 2020 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Nu sitter vi här i Luang Prabang i Laos på en resturang och bar. Utopia bar. Vi tar oss varsin smoothie och en banan och jordgubbs crêpes som aptitretare ifrån den indiska maten om 1 timme. Idag ska vi åka vidare till Vang Vieng men minibuss i 5 timmar. Där stannar vi i 3 nätter vad vi vet

Dag 3,4,5,6
onsdag 8 januari 2020 - Chiang Mai, Thailand

Halloj, förlåt för lite dålig uppdatering. Vi har lämnat Bangkok med buss som förde oss till Chiang mai i 10h. Men innan vi lämnade bangkok åkte vi till en turist gata med massa små butiker, skönt att få se lite turister igen, haha. Blev inte så mycket shopping men fick istället en

Dag 2
lördag 4 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Idag har vi vart på rund tur i en liten del av bangkok. Började dygnet med dålig sömn. Vi somna runt 21.00 vaknade igen vid 01.30 jag låg vaken till 06.00 och sedan somnade om till 10.00. Vi gick upp och gjorde våran havregrynsgröt med banan i och sedan gjorde i ordning oss för att gå ut

Dag 1
fredag 3 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Dag 1.2 januari 03.00 ringde klockan, dags att åka till Landvetter. Hämta upp Lina 03.30, åka direkt till Landvetter. 06.55 lyfte planet mot Bryssel vår första mellan landning. I Bryssel var vi i ca 1 h tills nästa flyg mot Abu dhabi som tog 6 h. Där fick vi vänta i 3-4 h på planet som

Test
onsdag 25 december 2019 - Sverige

Nu testar vi igen så märker vi om alla får notiser

Snart så
tisdag 24 december 2019 - Sverige

Hej! Nu vill jag bara testa så att alla kan se. Men nu är det bara 9 dagar kvar tills jag åker. Jag lämnar Sverige tidigt den 2 januari 2020

Asien

Asien

2 januari 2020 - 31 maj 2020

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tove uppdaterar sin resa