georgioupolis
fredag 31 juli 2009 - Heraklion, Kreta, Grekland

Hej! Nu har vi suttit har pa internetcafet i snart 2h, och har lyckats ladda upp 7 bilder. Applader tack. Nu haller vi pa att svimma av hunger. Vi har det iaf jattebra, solar & badar & sover. Sa skont! Hores snart igen! Puss

Aten!
onsdag 29 juli 2009 - Aten, Attika, Grekland

Hej! Igar kom vi fram till Grekland efter 15 h timmar pa Ionian Queen. Baten var ganska stor och folktom, det fanns pool, disco m.m. Men vi sov mest. ;) I Patras tog vi det skumpiga taget mot Aten,. Val framme letade vi ratt pa hostelet som ligger ganska nara omradet runt Akropolis. Dar

Lecce!
måndag 27 juli 2009 - Brindisi, Apulien, Italien

Hejsvej! Vi har varit i Lecce i tva dagar och traffat Aurora. Lecce ar fint sarskilt den gamla delen av stan, alla hus ar byggda av en graddvit sten sa alla har samma farg. Vi har varit pa valdigt italiensk restaurang pa landet i en fd bondgard och varit pa strandparty. Vi har ocksa akt en massa

Framme i Heidelberg!
söndag 19 juli 2009 - Heidelberg, Baden–Württemberg, Tyskland

Hej alla! Vi orkar inte skriva så mycket denna gång, vi har rest hela dan (12 h) så nu har vi liggsår på våra små arslen. Nu ska vi äta russinbullar från Danmark & te från X2000, tack vänligast snälla sj. ;) Puss på valfritt ställe. Gonatt!

kottbullar o kyrkobesok!
måndag 27 november 2006 - Galway, County Galway, Irland

heeej alla! i fredags firade vi en klasskompis fodelsedag genom att ga till varan favoritpub, the queys. det var hur kul som helst o typ halva skolan dok upp. mycket bra band som spelade massa bra latar. :) o i lordags skulle jag da laga nagot svenskt at 5 kompisar.. det blev att jag lagade

snart e julen har?
onsdag 8 november 2006 - Galway, County Galway, Irland

det kan man i alla fall tro nar man vandrar omkring pa shop street.. och det blir bara mer o mer julskyltning for varje dag. men det gor ingeting, for som ni vet e julen min favorittid, sa jag stormtrivs. ;) i tordags forra veckan gick vi pa skolans pub- night som e varje vecka. denna gang pa

hej hopp!
måndag 23 oktober 2006 - Galway, County Galway, Irland

hej hej! ja i fredags var det alltsa dags for den irlandska dansen. vi var typ 15 pers i ett allt for litet klassrum o skulle lara oss o hoppa runt som leprhechauns. i borjan var det jattesvart o fa ratt knyck i grundsteget. men nar man val hade lart sig det gick det nagot battre. efter en timme

mohaha
måndag 16 oktober 2006 - Galway, County Galway, Irland

heeej! helgen gick sa fort, forstar inte varfor. i lordags firade vi en klasskompis som fyllde 20. vi var hemma hos en annan klasskompis o vi hade bjudit massa folk fran skolan. hur skoj som helst!! o igar sa gjorde jag inget speciellt bara sov lange, gick till internetcafe, gjorde laxor o

tjo!
torsdag 5 oktober 2006 - Galway, County Galway, Irland

heej! igar traffades vi i en klasskompis lagenhet o lagade mat o hade en liten dvd kvall. save the last dance! mycket bra film!! vi at pasta med tomatsas o sallad. o sen hade vi massa chips o kakor o notter- massa onyttigheter. :) men det var jattetrevligt fast vi fick kolla pa hennes barbara

uschh
måndag 2 oktober 2006 - Galway, County Galway, Irland

heeej! usch ja.. idag e jag pa ganska daligt humor.. kollade mina pengar i fredags o sag att jag inte alls hade sa mycket som jag trodde. sa nu maste jag skaffa ett extrajobb. o om det e sa har mycket i skolan sa kommer jag va helt slut nar jag kommer hem. jaja det ska nog ordna sig pa natt

Ullis och Stinas äventyr 09; genom europa ner till kreta

Ullis och Stinas äventyr 09; genom europa ner till kreta

17 juli 2009 - 8 augusti 2009

Hej! Vi (Ullis och Stina) ska åka tåg genom Danmark, Schweiz, Tyskland och Italien för att till slut hamna på Kreta. :) Under resan ska vi hälsa på massa folk.

Schweiz

Schweiz

1 januari 2008 - 8 januari 2008

Hälsade på Galwaykompisarna!

Studieresa till Island!

Studieresa till Island!

19 mars 2006 - 28 mars 2006

9 hela dagar med den underbara nhk- klassen 05/06 fran biskops-arnö!

Cambridge examen i Galway!

Cambridge examen i Galway!

9 september 2006 - 17 december 2006

solsemester

Irland

Irland

12 juni 2006 - 6 juli 2006

reste runt på irland med min kompis heidi!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ulrika uppdaterar sin resa