Andreas V Johansson d==(",)==b -=- Sverige -=- -=- Schweiz -=- -=- Luxemburg -=- -=- Irland -=- -=- Skottland -=- -=- Danmark x 2 -=- -=- Finland x 3 -=- -=- Estland x 5 -=- -=- Lettland -=- -=- Tyskland -=- -=- Spanien x 6 (Grand Canaria - San Augustin, Puerto Rico - Malaga - Lanzarote - Teneriffa) -=- Bulgarien (Albena, Golden Sands) -=- -=- Turkiet x 4 (Alanya, Side) -=- -=- Grekland x 3 (Kos, Kreta) -=- -=- Tunisien x 3 (Sousse, Hammamet) -=- -=- Egypten (Hurghada, Kairo) -=- -=- Kina (Peking) x 2 -=- -=- Thailand x 7 -=- -=- Malaysia x 5 -=- -=- Singapore -=- -=- Indonesien x 6 -=- -=- Vietnam -=-
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Bali, Indonesien
På Bali dreams med PinkyPie 28 dec - 22 jan
lördag 23 januari 2010 - Bali, Indonesien

[b]Bali Dreams - Dreamland beach[/b]

Thailand 11-20 dec - "För att förnya mitt visum med lite semester på samma gång"
söndag 20 december 2009 - Phuket, Phuket, Thailand

En kort semester för att förnya visum...hehe, billigaste biljetten till Thailand någonsin 195 kr ;)

Turkiet Alanya med Pinkypie

Turkiet Alanya med Pinkypie

18 augusti 2011 - 25 augusti 2013

En båtresa och mys semester till Lettland - Riga

En båtresa och mys semester till Lettland - Riga

29 oktober 2010 - 31 oktober 2010

En båtresa till Riga. En liten mysig stad med fin arkitektur och eldrivna bussar!

En utekväll i Edinburgh och en minisemester i Dublin (Skottland, Irland)

En utekväll i Edinburgh och en minisemester i Dublin (Skottland, Irland)

1 oktober 2010 - 4 oktober 2010

En härlig minisemester med Pinkypie (";)

Estland Tallink SPA Hotel

Estland Tallink SPA Hotel

16 augusti 2010 - 19 augusti 2010

En liten minisemester till Tallin. Min 2:a resa dit men denna gång stannade vi en natt på Tallink SPA Hotel. Verkligen en mysig minisemester med fint Relaxbad. 2 dagars shopping "sprit" :) och promenader i gamla stan. Alla uteställen en måndag var dock bara strip klubbar så det blev en tidig kväll och en skön sömn på hotellet med massa Rosé

Indonesien 2009 - 1 år på födelseort

Indonesien 2009 - 1 år på födelseort

28 augusti 2009 - 31 augusti 2010

Efter min Singapore Sling resa 2006 fann jag min biologiska familj. 2009 återvände jag och träffade hela familjen. Nu är det dags att lära känna dem och lära mig språket jag skulle tala om jag inte skulle kommit till Sverige. [b]"En bild säger mer än tusen ord, men utan ord är det svårt att få svar på tusen frågor..."[/b] [i]-=- Mitt mål med denna resa är att lära mig språket flytande samt lära känna min biologiska familj! -=-[/i]

Bulgarien - Albena med Caroline

Bulgarien - Albena med Caroline

20 augusti 2007 - 28 augusti 2007

Bulgarien med Caroline

Asia 2009

Asia 2009

25 januari 2009 - 1 mars 2009

Resa genom underbara Thailand och vidare ner till Kuala Lumpur. Vidare ner till min biologiska familj i Padaherang via Yogjyakarta för att avsluta med lite till semester på Bali. Leva livet på Kho san road och avsluta med kinesiska muren och lite shopping i peking...

Grekland - Chania med Fredrik

Grekland - Chania med Fredrik

25 maj 2007 - 3 juni 2007

Resa med Fredrik

Turkiet Alanya med Stefan

Turkiet Alanya med Stefan

25 maj 2008 - 3 juni 2008

En festlig resa i Alanya...varmt och skönt

Nybyggda MS Viktoria till Tallin

Nybyggda MS Viktoria till Tallin

5 juli 2004 - 7 juli 2004

Jättefin ny båt och Tallin är en mysig och billig stad.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Andreas uppdaterar sin resa