Snart är tiden slut.!.
fredag 2 maj 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Den 14:e det dags för mig att åka hem till Sverige igen.. Ska bli skönt att få träffa alla igen, men hemskt att lämna den "lilla familjen" som vi blivit här.. Både på Starbucks och här hemma i lägenheten.. Har tänkt att dra ihop en rolig lista innan jag åker tillbaka hem, får se hur

En hel del svenskar!
tisdag 22 april 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

De har inte hänt så mkt sedan jag skrev sist. Förutom att jag och Becka var i London och hälsade på Cecan. Kul! Gissa vem som följde med mig tillbaka, jo, Cecan. Hon lyckades charma både Wendy, John Har varit ledig idag, ska vara ledig i morron också och jag e så sjukt sugen på vin -

Colin Farrel!!!!!
torsdag 10 april 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Igår var Colin Farell inne på Starbucks i Ballsbridge, där jag jobbar! Det var så coolt. Jag gjorde hans Venti Americano. Det var sjukt coolt, vi som jobbade blev helt stissiga. Det sjukaste var att han som var i kassan inte visste vem de var. Jag bara: Chris, you are so lucky! Han bara, why?.

Tall, 2 pumps of mocha, extra hot, extra whip, hot choclate!
lördag 5 april 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

De dricker jag, plus att mina kära medarbetar frågar om jag vill ha påfyllning av mer grädde, det enda jag har att säga är: jag kommer bli tjock, haha! Kraaaaaaaaaam!

Fler svenskar!
lördag 5 april 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Idag träffade jag på ett gäng svenskar! Trevligt, trevligt! Men när vi stod där och pratade om allt mellan himmel och gjord så insåg jag att jag inte vill ha svenska vänner här. För då saknar jag Sverige ännu mer plus att jag är här för att prata engelska och inte svenska eller hur?

"The girls told me about your drinking habbits"
lördag 29 mars 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Igår var vi på The Odeon för att säga farväl till en workmate. Men de var ganska sorgligt att det var så få där. Det var jag, Rocio, Birgit, Nhiem - vet ej hur hon stavar det, Trudy och Christiania. That's it. Men iaf, det blev en och annan drink och mycket tjejsnack! Trevligt, trevligt!

Long time, no see.
onsdag 26 mars 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Det har inte hänt så mkt här i Dublin, just nu är mamma och pappa här och hälsar på. De åker hem redan på torsdag! Som sagt St:Patriks day var ganska så sjuk. De låter kanske inte så i inlägget, men tro mig.. Från och med onsdag kl 4 e jag ledig tre dagar framåt, de e lyx kan jag

Crazy!!
tisdag 18 mars 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Gårdagen var då rakt inte nådig.. Det hela började med förfest i en lägenhet på mitt gamla residence, i hör och häpna, den första lägenheten jag var i när jag kom till Dublin. Där drack vi drinkar å käkade chips. Sen gick vi vidare till Pourty Kitchen. Där brakade helvetet löst.

St: Patrick's Day!
måndag 17 mars 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Idag är det Irlands nationaldag, tror ingen har missat det här i Dublin.. Gatorna är fulla av människor, helt sanslöst, och alla bär något grönt! Jag ska strax göra mig i ordning för att sen gå till McDonalds och hämta upp Isabell och några till för att sen bege oss till Tempel bar

22 - 23?
fredag 14 mars 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Igår var vi först på en pub (The Mezz) där spelade ett coveband, riktigt bra, faktiskt.. Efter det gick vi till Turks Head, de S.Ö.G! Jag förstår inte varför alla ska vara så sjukt fulla, de kan ju inte ens prata. Man bara: Yeah, sure. Go fuck yourself, typ. Sen är det en grej jag

Staden som aldrig sover - NYC!

Staden som aldrig sover - NYC!

2 mars 2009 - 9 mars 2009

Semester med familjen.

Grekland

Grekland

22 maj 2006 - 29 maj 2006

På Skiathos med familjen.

Malta

Malta

7 juli 2005 - 28 juli 2005

Språkresa på Malta

Berlin

Berlin

26 april 2007 - 30 april 2007

Till Berlin med tyska gruppen.

Barcelona

Barcelona

6 april 2007 - 11 april 2007

Resa till Barcelona med familjen.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Victoria uppdaterar sin resa