Hittade en bild...
onsdag 28 november 2018 - Vigge, Västernorrlands län, Sverige

Hittade en bild på Facebook som jag gärna vill visa. Här kommer den. ☺️☺️

En miss...
onsdag 28 november 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Planet från London var lite försenat - men ombord kom vi och landade i Stockholm vid 20:40 tiden, med raska steg och bagagevagnen lastad begav vi oss iväg mot nästa plan och gate. Men vi hade missat bordningen med en kvart. Nåja - ingen fara skedd - det visade sig gå ett nattåg vid 23:12 så

Europa än så länge..
tisdag 27 november 2018 - London, England, Storbritannien

Vi har landat i London och har några timmar innan vi ska vidare mot Stockholm. Vi hittar lite smått och gott vi köper med oss. Slår ihjäl mera tid med att gå omkring lite och äta 😃. Flyget är lite försenat... undrar hur det blir med bytet i Stockholm mot Sundsvall?? Vi får se hur det

Mera väntan
söndag 25 november 2018 -

Vi fortsätter att slå ihjäl lite tid, med att spela spel på mobilen, gå omkring lite mera, äta lite mat och ta en öl. Äntligen är klockan så mycket att vi snart ska borda planet mot London 😃 Vi hörs..

Ännu mera väntan på en flygplats..
måndag 26 november 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Vi landar ca 06.30 och letar reda på vår packning. Sen ska vi ta oss till Terminal B, den hittar vi -(har ju varit här förut) 🤣🤣🤣 lite te/kaffe i oss så går vi en sväng. Jag stannar i solen för att uppdatera sociala medier och - Stefan traskar runt och undersöker stället. Han är

Sista dagen i Honolulu..
söndag 25 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

I morse ringe klockan tidigare än de andra dagarna. Vi ska ut på vårt sista äventyr innan ryggsäckar och handbagage ska packas. Redan i gårkväll packade vi badväskan och fotoväska. Vi ska ut och åka undervattensvooter. Låter jättehäftigt och ser häftigt ut i broschyren. Vi går till

Juldekorationer...
lördag 24 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Det börjar närma sig jultider här i Honolulu. 😊

Pearl Harbor...
lördag 24 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

En stadig och god frukost - sen var vi klara för dagens äventyr. Vi köper ett busspass för dagen och tar oss till Pearl Habor. Ett stort område som beskriver hur hela attacken gick till. Det var fritt inträde, Stefan och jag fick en biljett till en filmvisning. Den beskrev hur allting

Dagens aktiviteter..
fredag 23 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Idag köpte vi ett dagspass för bussåkning. Vi for till det kungliga palatset här i Honolulu, och lyssnade på en utomhuskonsert med ” The Kings Band” en samling mycket skickliga musiker. De spelade Hawaiisk musik - och julmusik. Vi sitter i en underbar park under ett stort träd och får

Thanksgiving...
torsdag 22 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Vilken kväll... vi mötte upp Kristina vid statyn Duke Kahanamoku statyn och vilket kärt återseende det blev. Otroligt att tre Sundsvallsbor träffas i Honolulu på Hawaii. Vi bestämde att vi skulle gå och äta - så vi tänkte att här vid statyn fanns ett matställe vi provar där. Då

ViggeOnTour2018

ViggeOnTour2018

30 september 2018 - 30 november 2018

Vi kommer att upptäcka Nya Zeeland och på Hawaii på vår resa. Just nu så skriver vi ut alla nödvändiga dokument som behövs. Alla vaccinationer är gjorda. Vi inväntar de Internationella körkorten. Idag har vi bokat boende i Auckland och håller på att göra upp en resplan. Det börjar bli verklighet - det börjar närma sig - Det Stora Äventyret. :-D

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ingela uppdaterar sin resa