En galen 70-talist som aldrig verkar växa upp! En virrig och småtokig realist som alltid försöker att göra sitt bästa.
hemstad Avesta, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Avesta, Dalarnas län, Sverige
Hej da England!
tisdag 22 juni 2004 - London, England, Storbritannien

Just nu slapar sig dagarna och timmarna fram! Jag maste sitta och sammanstalla allt material som jag har gjort har sedan jag kom och detta ska dessutom goras i mitt favoritprogram (not) Excel. *suck* Men nu ar jag snaaaart hemma igen! Helgen har varit riktigt handelserik daremot. I fredags var vi

Sverige --- Sverige ---!!!
tisdag 15 juni 2004 - London, England, Storbritannien

2004-06-15 Nu har fotbolls-EM borjat!! Yippey!! Ni ska bara veta vad sorgligt det var har i mandags nar England hade forlorat mot Frankrike i sondags! *suckar hogt* Till raga pa allt sa forlorade ”Dom” mot arkefienden Frankrike dessutom... Jag har minsann upptackt att manniskor anpassar sig

Engeland det skooona *sjunger*
torsdag 3 juni 2004 - London, England, Storbritannien

Tjohooo!! NU ar jag tillbaka igen...i England! Jag lamnade ett stralande soligt Sverige pa tisdag formiddag. Det har varit sa harligt att kunna sitta pa sommarstugetrappan och ata frukost! A sa lite trafik sen... *S* Nar jag satt pa flyget och vi borjade narma oss England sa sag jag bara ett enda

Sverige ar bast
torsdag 27 maj 2004 - London, England, Storbritannien

Nu ger jag upp!! I alla fall tills pa tisdag i nasta vecka! Jag aker hem till Sverige och forsoker att ladda batterierna sa att jag kan sta ut med att vara har ett tag till. Om jag anda hade nagot mer intressant att gora pa jobbet...tiden gar saaaa langsamt! Om jag inte sitter och laser sa far jag

Turist Hanna
måndag 24 maj 2004 - London, England, Storbritannien

2004-05-24 Helgen som gatt borjade med att Radj lagade god Indisk mat pa fredagskvallen. Det blev en god kyckling som var medelstark med ris. Efter att Anckie hade spenderat i stort sett resten av kvallen till att packa sa akte hon och Radj i vag till High wycombe. Jag tror att de planerade att

Solen lyser himlen ar bla!
måndag 17 maj 2004 - London, England, Storbritannien

2004-05-17 Tillbaka pa jobbet igen da!! Vi har haft en superharlig helg har i England ska ni veta! Solen har lyst som aldrig forr...men a andra sidan sa ar det andra ggn sedan vi kom hit som den har lyst ocksa sa... Pa fredagskvallen fick jag till och med dansa for forsta ggn i detta land! Vi (dvs

Pojkvan pa besok
tisdag 11 maj 2004 - London, England, Storbritannien

2004-05-11 Nu har jag haft en langhelg...igen! Min alskade Lasse har varit har pa besok namligen. Han kom pa fredagskvallen och akte i mandags kvall. Sa jag tog semester pa mandagen sa att jag skulle kunna fa vara med honom sa lange som mojligt. Pa fredagskvallen agnade jag en hel massa timmar at

Maj, maj manad!
tisdag 4 maj 2004 - London, England, Storbritannien

2004-05-04 Morsning! Sa har vi da varit har i snart en manad! Otroligt men sant! Som vanligt nar jag ar borta sa langtar jag faktiskt hem en hel del. A andra sidan sa har jag inget jobb eller sa att komma hem till vad jag vet, sa jag kan val lika garna stanna har ett tag till... Den har helgen

Hastar, skog och promenad
tisdag 27 april 2004 - London, England, Storbritannien

2004-04-27 Tjohoo pa er alla! Igar kvall var jag ute och gick igen i var lilla by, Loudwater. Jag tycker om langpromenader...for er som inte vet det. Nar jag tidigare har gatt omkring och tittat efter bra stallen att ga pa sa har jag hittat ett bra stalle uppe pa ett berg bakom varat hus. Gar man

Soliga London!
måndag 26 april 2004 - London, England, Storbritannien

Hej pa er allihopa! Sa har annu en helg passerat...med massor av nya upplevelser. Fredagseftermiddagen borjade pa ett mycket fornamligt satt. Jag lyckades antligen nastla mig ur ”High Wycombe gangets” grepp! Jag fick en helkvall aldeles for mig sjalv! Jag menar, jag har absolut ingenting amot

Ex-jobb i London

Ex-jobb i London

7 april 2004 - 23 juni 2004

Jag är en smågalen 33-åring som troligtvis aldrig kommer att växa upp! En förvirrad, tokig realist som alltid försöker att göra sitt bästa!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johanna uppdaterar sin resa