Filosofisk filur med förflutet inom fiske. Fantastisk framtoning och förmåga att frenetiskt frysa fast vid farthinder.
hemstad Helsingborg, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Seventeen Seventy, Queensland, Australien
1770
måndag 29 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Goddag. Skulle garna skriva ett langre inlagg idag men har inte mycket tid kvar har. Vi har det fortfarande mycket bra men det borjar kannas som om vi ska rora oss vidare nanstans. Amerikanen som vi ar har uppe med fick inte ha kvar sitt jobb pa restaurangen langre. Har ar inte mycket kunder har

Solen har kommit.
torsdag 25 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Hej alla Dar hemma. Solen har kommit hit nu och vi har bra vader varje dag. Blir mycket strandhang och vi har bland annat byggt ett "fort" pa stranden. Saknar tyvarr vaggar for tillfallet men vi haller pa. Annars rullar det mest pa och vi slappar mycket. Ha det bra alla sa hors vi snart

Fortfarande ingen tackning.
onsdag 17 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Hejsan. Skulle bara saga att vi trivs superbra har uppe och har blivit mycket strandliv dom senaste dagarna. Igar gick vi ut pa lite trekking och hittade en superschysst strand som var omringad av klipppor. kanns jattebra att vara har uppe. Skulle bara skriva lite har sa att ni vet att vi

Agnes Water !
söndag 14 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Hej alla. Sitter just nu pa ett svindyrt internetcafe i Agnes Water. Vi kom hit idag efter att ha spenderat en natt pa en aker mitt ute i ingenstans. Vaknade imorse och fick lift av en trevlig person som heter Liam. Vi ska forsoka mota upp lite vanner har uppe men det ar svart att fa tag pa

En hälsning från gästskribenterna
söndag 28 februari 2010 - Melbourne, Victoria, Australien

Hej alla. Nu är vi hemma i Ödåkra igen och allt är nästan som vanligt. Det är svårt att greppa allt vi har varit med om på vår resa och det är inte utan att vi längtar tillbaka till värmen. Australien är ett fantastiskt land med så himla mycket att uppleva. Vi har bara hunnit med en

Sista inlagget fran gastskribenterna
söndag 21 februari 2010 - Brisbane, Queensland, Australien

Hej igen. Nu tankte vi uppdatera lite om vad vi har haft for oss. Det var ett tag sen sist. Det blir nastan son en naturruta. Vi tog alltsa nattbussen fran Sydney i grevens tid. Ett riktigt skyfall drog in och holl pa att oversvamma hela stan. Regnet foljde med oss en bit men var borta pa morgonen

Regnig fard mot sol i Toyatan
onsdag 10 februari 2010 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej pa er. Pa begaran kommer har nu ett nytt inlagg. Vi lamnade alltsa Adelaide i var lilla vita Toyatabil och for ivag ut pa Great Ocean Road. Vi sag dom tolv apostlarna plus en fantastisk natur, branta klippor som stortade ner i havet Vi korde oxa pa en vag med regnskog och en Euacalyptuskog och

Senaste fran gastskribenterna
måndag 1 februari 2010 - Apollo Bay, Victoria, Australien

Hej svejs Efter tio timmar pa en skakig nattbuss kom vi antligen fram till Adelaide. Vi checkade in pa ett jattefint hostel mitt i stan. Adelaide visade sig vara en oslipad diamant som vi blev fortjusta i. Hus i vilda Western stil och stora parker. Fin strand i Glenelg dar vi badade. I torsdags

Gastskribenter down under
tisdag 26 januari 2010 - Brisbane, Queensland, Australien

Hej alla trogna lasare av Jonatans o Peters dagbok,vi kan meddela att dom mar bra och att vi har traffat dom IRL.Detta ar alltsa Eva o Uffe som skriver och som ar pa semester i Australien. Vi kan passa pa att beratta lite om vad vi har haft for oss, det gar ganska fort for det har varit mest tennis

Vi Lever!
fredag 4 december 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Hejsan Var ett tag sen vi skrev nanting har sa jag tankte bara meddela att vi just nu befinner oss i Melbourne Dar vi har det alldeles ypperligt. Vi bor I ett hus I ett omrade som heter Carlton. 5 minuters gang fran centrum men anda ett lugnt omrade. Passar perfekt. Har hant ratt sa mycket saker

Australia Underground

Australia Underground

13 september 2009 - 13 september 2010

Två galna klubbkids utforskar australien. Från små mörka minimalklubbar i obskyra källarlokaler till månskensbelysta psyfestivaler i öknen. Here we go!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jonatan uppdaterar sin resa