Dykning, motorcyklar och fullmoonparty
måndag 26 november 2007 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Valter skriver fran internetcafe pa on koh phangan. runt mig sitter dussintal med gamers som med sina hoglare pa hogsta volym spelar CS. dessa driver mig till vansinne. nog om det På Koh Tao gjorde jag under min advance open water kurs fem dyk. ett av dyken var ett djupdyk ner till 30 meter

Thailand
onsdag 14 november 2007 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Efter angkor wat var vi alla trötta pa stekheta cambodianska stader och dammiga ruiner och ville ner till plajorna i thialand sa fort som mojligt. Vi bestamde oss for att for ett snabbt stop till i cambodia som blev battanbang, dit vi aktie med båt fran siem riep. Battanbang var en liten stad med

Vidare söderut genom regnet
torsdag 18 oktober 2007 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Efter kryssningen i Ha Long bay stannade vi två nätter till i Hanoi för att få tillbaka våra pass med förlängda visum och for att se det sista av instresse. Vi var inställda på att se Ho Chi Minhs balsamerade kropp som finns utställd i hans palats. Men till vår besvikelse fick vi veta

sangsom bucket
söndag 16 september 2007 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

Vi hittade en underbar fristad i Pai. vi gungar bort dagar i vara hangmattor utanfor vara bungalows pa River lodge. en mini by vid floden som drivs av fem jatterevliga thailandska man. Jag har kort moped(motorcyckel) for forsta gangen i mitt liv, bus kul!! fast valter gjorde kanske vagarna lite for

En resa genom Sydostasien

En resa genom Sydostasien

4 september 2007 - 5 december 2007

Mikaela, Linnea, O och Valter drar iväg på en resa för att utforska en bit av världen! Linnea spenderar även en vecka med Röj-en-mina-organisationen.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Valter uppdaterar sin resa