There' s a shark in the Harbour.
hemstad Helsingborg, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Julafton och nyar!
onsdag 3 januari 2007 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Hej alla!! Nu var det ett tag sedan man skrev i dagboken! Men man har haft mycket att gora. Som ni vet har jag snart varit i Australien ett ar, och bli inte overraskade om massa stavfel dycker upp pa svenska haha..Kan inte prata langre typ. Iallafalll! Pa senasta tiden har jag forstatt jobba pa

Ny lagenhet och resa!
fredag 20 oktober 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej! Nu har det hant grejer sen sist! Haha. For ca tva veckor sedan kom andreas mammas pa besok till vackra australien. Hur trevlig som helst! Jatte roligt att hon kommer och halsar pa! Ni kan ga in pa hennes resedagbok och lasa mer detaljerat om hennes upplevelser! Iallafall sa bestamde jag andrea

Hej hej!!
måndag 9 oktober 2006 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hej alla hemma! Nu ar vi i Bayron Bay och det ar underbart har! Har tankt pa det, alla stallen vi har varit pa har varit javligt bra! Fint! Innan Bayron var vi i Surfers Paradise i tva natter. Dar vi lag pa stranden och chillade kollade stan, som ar enorm, med en massa skyskrapor och mycket folk!

Båtresa till Whitsunday
lördag 23 september 2006 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Hej hej! Nu sitter jag och skriver fran Airlie Beach. Innan vi kom till Airlie var i Mission beach. Men vi hangde inte sa mycket dar. Vi gjorde bla rafting med en stor grupp manniskor. Vi var 6 stycken i varan bat. Jag och Andrea som satt langst fram var dom som holl takten pa baten, ratt kul!

Cairns
fredag 8 september 2006 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Hej alla hemma!! Nu har vi varit i Cairns i tva dagar och det ar jatte harligt! Vi bor pa ett hostel som ligger utanfor stan som ar ratt fint. Cairns har tyvarr ingen strand, men dom har en jatte stor lagun inne i stan, ratt haftigt. Jatte varmt och skont. Idag 8/9 har varit en speciell dag for

Det var ett tag sen!!
tisdag 27 juni 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej alla hemma! det var ett tag sedan man skrev i sin dagbok nu. och massa saker har hant! jag har fatt jobb, vi har rest lite och allt annat man kan gora i en stad som sydney! jag jobbar just nu i en skoaffar som heter Aquila som ligger mitt i stan dar vi saljer skitsnygga skor! asfett! och min

Lite av varje
tisdag 16 maj 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej hej! det var ett tag sen nu. men nu har jag lite tid over sa jag kan skiriva lite dagboken iallafall! jag ahr sokt lite jobb och sa po senaste tiden och det ska nog ga bra. hoppas det iallafall! vi var po toroonga zoo for 2 veckor sen och det var jatteroligt! sag tigrar, skolpaddor, giraffer,

Nytt inlagg
torsdag 20 april 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej! Ja da skriver man lite i sin dagbok igen. Tankte faktiskt pa det, det ar forsta gangen i mitt liv som jag skriver dagbok, trodde det aldrig skulle handa! Men sanninge ar den att det ar roligare an jag trodde det skulle vara sarskilt nar man far kommentarer till inlaggen! Forstatt med det. Det

mmm marabou
lördag 15 april 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Tjena! läget? Då har man kommit för sent till en bio for forsta gangen i sitt liv! Sag halv Ice Age 2. Jävla upplevelse maste jag saga. Hela biografen trodde att jag och andrea var dumma i huvet men va fan! bra slut iallfall! haha. I veckan ska jag och martin jobba med massa ungar pa Luna Park.

Eat my shorts!
tisdag 11 april 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej hopp! Alla som läser i min dagbok. Stor risk..men va fan måste göra något eller hur? Nu sitter man på ett skabbigt hostel med Andrea och Nils. Marcus jobbar och Martin fyller år imorgon!! Ska bli fett fucking roligt! Har köpt värsta grymma presenterna till den lille pojken. Hehe.

Australien

Australien

27 juni 2006 - 8 mars 2007

overwalkingplace

Sharks

Sharks

8 mars 2006 - 12 juni 2006

gdfg

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Claes Adam uppdaterar sin resa