Go Canucks !!!!!
tisdag 7 april 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Det är nu min 12 dag här i vancouver har hunnit med en del sen jag skrev sist. Förra helgen var jag på juno festival, vart tyvärr inge Nickel Back. så Anki nu kan du ju reta mig. :-) Men såg Daniel wesley http://www.youtube.com/watch?v=geKU4rnCc6M&feature=related som var riktigt bra. samt

In Vancouver
torsdag 26 mars 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Äntligen framme efter 19 timmars resande. Först så flög jag från Stockholm till Chicago, där trodde dom nog att jag såg ut som en terrorist eftersom dom kollade igenom hela min packning, samt fråga ut mig om en massa saker. Tror nog att Arlanda var lika stor som Chicagos tax free. gud vad

Krabi
onsdag 5 november 2008 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Text kommer snart.

HELLO SWEDEN.
torsdag 16 oktober 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hello… SWEDEN Nu har drommen kommit till sin fulla sanning,thailand ett land som bara vantar pa att traffa en skaning o tva jamtlanningar. Vi borjade var resa med att flyga till Dhoa, som en mellan landning dar vi satt o pa en simpel bank pa flygplatsen, och tro det eller ej men vem dycker inte

bilder
lördag 11 augusti 2007 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Framme
onsdag 9 maj 2007 - Kos, Grekland

Hej och halla! nu har vi varit pa kos nagra dagar. akte direkt fran rhodos flygplats ner till hamnen och darfifron efter lite vantetid, bat till kos. Varan larare hade fixat boende for 70E natten, men vi motte en tant vid kajen nar vi kom som hade boende for 30E natten, sa vi tog det istallet. lite

Storslalom Damer
tisdag 13 februari 2007 - Åre SV, Jämtlands län, Sverige

Nyss hem kommen från ett kallt Åre. fick se en ännu svensk medalj som togs av Maria Pietilä-Holmner i Storslalom, ett stort grattis till Umeå Tjejen.

New York

Resor länge länge sedan

Resor länge länge sedan

1 januari 1985 - 1 december 2000

Resor jag gjort förut

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Håkan uppdaterar sin resa