New York.
tisdag 31 maj 2011 - Manchester, New Hampshire, USA

Hallå! Här kommer femte och antagligen sista inlägg innan vi åker hem. Väldigt få inlägg, men det känns lite onödigt att lägga ut allting man gör som inte ens intresserar er som läser. Nu ska vi i alla fall skriva om vår helg i New York. Dag 1. Vi tog bussen från Manchester till

Never In Vegas.
måndag 16 maj 2011 - Manchester, New Hampshire, USA

Halli halla! Nu ar vi tillbaka igen efter vi har varit ute pa lite nya upptackter. Vi har varandrat omkring har i Manchester en hel del, umgatts med Satir, hans bror Xhulio (uttalas Julio, men Sara trodde forst han hette Julia, hahaha) och Led som vi bor med. En gang gick vi in pa en kyrkogard

Live Free Or Die
söndag 8 maj 2011 - Manchester, New Hampshire, USA

"Live Free Or Die" ar mottot folket kor med har i Manchester, vilket aven betyder att det finns mer eller mindre ingen manniska har som nagonsin haller hastigheten och det ar inte heller lag pa att avanda bilbalte, sa det ar inte sa manga som gor det i heller. Dock behaller vi det pa, for vi kanner

Skottlossning.
onsdag 4 maj 2011 - Manchester, New Hampshire, USA

Hej igen! Nu ar vi inne pa dag 4 har i USA. Ska snart spela dart har i lagenheten tillsammans med Led. Alla tittar pa oss nar vi ar ute och gar runt i staden for att alla kor bil och det ar tydligen inte sa vanligt att man ar ute och gar eller motionerar har, haha. Igar tog vi oss tid att ga

Cheers!
måndag 2 maj 2011 - Manchester, New Hampshire, USA

Hej! Nu har vi kommit till USA och vi ar inne pa var tredje dag. Allting har gatt jatte bra och tiden hittills har varit suveran. Dag 1: Reste forst till Toronto. Resdan dit var lang, men det var bra service, trevliga flygvardinnor och man fick mycket mat! Sara och jag var aven tvugna att

USA

USA

30 april 2011 - 8 juni 2011

USA Resa

USA Resa

30 april 2011 - 8 juni 2011

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Saraerica uppdaterar sin resa