Ge mig pengar och jag reser hela livet... Hehe...
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Miami till Svedala
tisdag 2 augusti 2011 - Miami, Florida, USA

Nu har jag varit hemma några dagar och tänkte egentligen bara lägga upp de sista bilderna. Resan är nu över för denna gång Det vi hann med sedan sist var att byta hotell, åka till Key West, kolla på Hemingways hus/favoritbar där, Everglades för att kolla aligatorer osv. Ha det

Chicago, New Orleans och Miami
måndag 25 juli 2011 - Miami, Florida, USA

Chicago, Samme har lämnat oss :-( I chicago tog vi en riktig festutgång innan Samme skulle hem till svedala igen. Det blev minst sagt en blöt kväll. Dagen efter hann med att prova en sk chicagopizza som mer var som en paj. Ingen höjdare enligt mig. Jag och MrT tog oss upp tidigt nästa

We are on the flue.
måndag 18 juli 2011 - Chicago, Illinois, USA

4 timmar norrut och vi tog oss till Boston för att möta upp med Samme där vi bodde på "The Westin Waterfront hotel" Vi kom dit förra söndagen och sedan dess har vi hunnit med en hel del och sammanfattar detta nedan. Mikrobryggeri. Antar att det börjar bli tjatigt men vi var på Rock

Kissa i flaska, fyll upp påse och lägg ner i väskan.
söndag 10 juli 2011 - New York, USA

Vi har hunnit med allt som vi tänkt att vi skulle hinna under dessa dagar och lite till och jag kommer att rabbla allt som knappast kommer att vara i rätt ordning. [b]Första dagen[/b] Jag och Thomas började semestern genom att ta en svarttaxi från flygplasten för att möta upp Hank vid

Ett sista.
söndag 20 februari 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hemkommen och längtar till jobbet. Ingen söndagsångest alls... Jag och Hank önskar alla en fin alla hjärtans dag vilket vi glömde att göra i det senaste inlägget. Ha det fint mina vänner. Mvh Jens och Hank

Här bor Manila men vi bor bra!
torsdag 17 februari 2011 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

Del 2 Filippinerna. Då var det roliga över för denna gång. Vi sitter nu och slösurfar i Manila och inväntar morgondagen då vårat flyg förhoppningsvis tar oss hem till STHLM. Vi avslutade Boracay på ett lugnt och sansat sätt genom att mest driva omkring och äta. En del fest var också

I like your bird!
söndag 13 februari 2011 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Eftersom jag är på kort semester så orkar jag inte uppdatera denna resdagbok så mycket som jag hade velat göra under en långresa. Om jag ska vara riktigt ärlig så gör vi inte mycket på dagarna heller och därför finns det inte jättemycket att skriva om heller. En dag ser oftast ut på

Nya friska tag inför hösten och vintern.. (OBS ironi)
torsdag 5 augusti 2010 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Over and out! Sista inägget för den här gången påbörjades precis nu och det är ganska vemodigt att se alla andra börja dricka pilsner medans jag och MrT får packa. Venice Beach och Marinan. Nu mina damer och herrar vet jag också var jag ska bo inom kort. Nämligen i kanalkvarteren i

Doogie Howser barndoktorn.
måndag 2 augusti 2010 - Los Angeles, Kalifornien, USA

LA Vi har nu tagit in på ett hostel i Venice beach sedan några dagar tillbaka. Aningen sunkigare än vegasboendet men detta är ett bättre och lättare sätt att socialisera med andra människor. Whisky a Go Go och walk of fame. Vi tog oss ner till West Hollywood och Hollywood med den lokala

Leaving Las Vegas.
torsdag 29 juli 2010 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Vegas. Nu har vi provat att spela upp lite pengar, köpt en liten flaska vatten för 70 spänn och käkat på fat burger. Några små av alla saker man kan göra här i vegas. (jag vet för övrigt att man inte ska köpa vatten när det finns pilsner som någon troligtvis hade påpekat om jag inte

Krakow

2 augusti 2012 - 5 augusti 2012

Budapest

Budapest

4 juni 2012 - 6 juni 2012

Samme och jag drog till Budapest.

East Coast

East Coast

2 juli 2011 - 29 juli 2011

NY, Boston, Chicago, New Orleans och Miami med Mr T, Hank (NY) och Samme (Boston-Chicago)

Filippinerna

Filippinerna

5 februari 2011 - 18 februari 2011

Jag och Hank drar.

West Coast

West Coast

10 juli 2010 - 6 augusti 2010

En efterlängtad (antagligen jävligt dyr) drömresa.

Indonesien (Bali), Malaysia & Thai

Indonesien (Bali), Malaysia & Thai

11 juli 2009 - 7 augusti 2009

Jag, fd Skaegget, Hank och MrT drar på semester en sväng. Bali, Koh Chang och Perenthian ska hinnas med är det tänkt.

Vilka är vackrast? Vilka är bäst? Thailandgänget 2008!

Vilka är vackrast? Vilka är bäst? Thailandgänget 2008!

29 juni 2008 - 26 juli 2008

Jag, Skägget, Mr T & Hank drar en sväng denna gång. (Jan Banan, Magnus, Lennart och Slobban)

Thailand och Malaysia

Thailand och Malaysia

21 augusti 2007 - 11 september 2007

Jag och fd "Skägget" drar till asien. Yes asså!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jens uppdaterar sin resa