Super8
tisdag 18 september 2018 - Long Beach, Kalifornien, USA

Idag har vi fortsatt resan söder ut! Vi har kört genom Malibu och Santa Monica! På em stannade vi till vid ett Super8 hotell i Long Beach. Super8 är en hotellkedja som finns nästan i varje stad här! Prisvärt, samt att dom serverar frukost, vilket inte är vanligt här! Ofta finns det pool

Ölfestival
måndag 17 september 2018 - Ventura, Kalifornien, USA

Denna Söndag stannar vi kvar i Ventura! Låg på stranden och badade på fm. Härliga vågor!🏊‍♂️Nu på eftermiddan lyckades vi kllämma oss in på California beer festival!🍺🍻🍺🍻🍺🍻Ölprovning och levande musik hela eftermiddagen😊👍

Californiens längsta pir
söndag 16 september 2018 - Ventura, Kalifornien, USA

Vi reser sakta söder ut på västkusten, mot L.A. Nu har vi stannat i Ventura! Piren här är Californiens längst, byggd på 1800-talet. Stranden är makalöst fin! Fick syn på ett strandbröllop när vi tog eftermiddagspromenaden.

Hearst Castle
lördag 15 september 2018 - Grover Beach, Kalifornien, USA

Idag har vi varit kulturella och besökt Hearst Castel, ett populärt turistmål här i Californien! En rik tidningsman byggde  ett spektakulärt slott på 1920-30 talet!

Ändrade planer
fredag 14 september 2018 - San Simeon, Kalifornien, USA

ÅTyvärr känns det som vi börjar få lite kort om tid!! Därför sederar vi San Fransisco som vi hade tänkt ägna ett par dagar och sedan följa kustvägen till L.A. Istället har vi åkt till San Simeon som ligger en bit nedanför San Fransisco utmed västkusten!  Vi  bor  precis vid Stilla

Fortsättning föregående inlägg..
onsdag 12 september 2018 -

Fick inte med slutet på föregående inlägg där jag skrev om Peggy Sue - en sylta som är uppkallad efter låten med samma namn, iaf det var som att kliva in i 50-talet !! Hur fränt som helst 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Peggy Sue..
onsdag 12 september 2018 - Barstow, Kalifornien, USA

Ja nu har vi lämnat den kokande kitteln Las Vegas efter oss, det var ingen lek att hitta ut från den staden.En hysterisk trafik och en grym värme gör att man känner sig ganska utsatt på sin mc.I natt har vi fixat hotell i en stad som heter Barstow som ligger västerut sett från Vegas,

Las Vegas by night
onsdag 12 september 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Lite foton från vår kvällspromenad i Vegas🤠

The Strip
onsdag 12 september 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Demna dag har ägnats åt the Strip i Las  Vegas. The Strip är en huvudgata där berömda hotell, casino och köpcentra ligger! Jag och Tuija provafe en jättedrink (s slushpuppy med alkohol. Gott och svalkande då det ca 42•C härEtt em.dopp i poolen på hotellet hinns oxå med’!

Las Vegas
tisdag 11 september 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Idag gick resan till Las Vegas! Vi har bokat två nätter på hotell Paris! Allt, förutom hotellrummet är dyrt här! Men häftigt att ta del av, speciellt på kvällstid!🤩

1 september 2018 - 22 september 2018

Vi har hyrt mc och tänker köra runt en del på USAs västkust.

2 september 2018 - 2 september 2018

Vår resa till USA

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Wildhogs uppdaterar sin resa